סרטים לצפייה ישירה

קריד 3

הסרט קריד 3 הוא סרט דרמה ספורט שמספר את ההמשך של סרטי קריד שהם ההמשך של סרטי רוקי בלבואה, הסרט מציג את המשך סיפורו של אדוניס קריד הבן של אפולו קריד שמשגשג גם בקריירה שלו כשהוא כבר לא מתאגרף וגם בחיי המשפחה שלו, אבל כשחבר ילדות שהשתחרר לא מכבר מהכלא ואשר היה אגרוף מעולה בעברו מגיע לביקור, אדוניס מבין שההתמודדות עם העבר ומול חברו היא יותר מסתם קרב.

הסרט קריד 3 הופק בידיו של מייקל בי ג’ורדן שמגלם את הדמות הראשית בניגוד לסרטים הקודמים.
קריד 3 לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Creed III – 2023

הביקורת שלי

על הסרט קריד 3 שמעתי כבר מזמן, אבל ניסיתי שלא לראות יותר מידי דברים עליו כדי שלא יעשה לי ספויילרים, ובגלל זה גם פספסתי את הראיון של סילבסטר סטאלון על זה שהוא לא הולך להשתתף בסרט. לדעתי זה חבל כי סטאלון נותן טון מיוחד בסרטים שלו שאני ממש אוהב. אבל הסרט הזה יצא וראיתי עליו ביקורות ממש טובות אז היה ברור לי שאני הולך לצפות בו בכל מקרה.
הסרט ממשיך את סיפורו של אדוניס קריד שהוא הבן של אפולו קריד מהסרטים של רוקי, והוא כבר יצא מזירות האגרוף ופרש לחיי נוחות כנותן חסות למרכז אימונים ולכל מיני פרסומות, והוא חי עם משפחתו ואוהב את זה, עד שיום אחד חוזר לחייו חבר ילדות שהשתחרר לא מכבר מהכלא והופך את היוצרות בעולמו של קריד, הוא משדל אותו להכניס אותו לזירה למרות שבגילו הוא מבוגר יותר מאדוניס עצמו, וכשהוא מצליח להשתחל לעולם האגרוף, הדברים משתנים בחייו של אדוניס והוא נאלץ להתמודד עם העבר, ועם החבר הבעייתי שלו.
הדמויות בסרט הזה מוצלחות, ועמוקות עם רבדים רבים בדומה לסרטים הקודמים, אבל הרט לדעתי לא יוצר מספיק מתח בין החלקים השונים שלו, ומרגיש שהוא קצת קופץ בין הסצנות השונות ואין לו זרימה כמו בסרטים שבהם סטאלון היה שותף וזה קצת פוגם באיכותו של הסרט לטעמי.
בסרט יש כמה קרבות אגרוף מעולים וביניהם יש כמה קטעי דרמה חשובים אבל הם קצת מאיטים את הקצב של תחילת הסרט, והבנייה של המתח לקראת סיום הסרט טובה אבל הרגיש לי משהו קצת מפוספס.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט קריד 3 חייבים להשוות לסרטים האחרים ולא רק כדי לומר שסטאלון חסר כאן. הסרטים הקודמים היו טובים יותר לטעמי, אבל הסרט הזה קרוב אליהם באיכות וכל הכבוד למייקל בי ג’ורדן שעמד באתגר. והאמת שחוץ מכמה קטעים קטנים אין ממש חובה לצפות בסרטים הקודמים.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט קריד 3 הוא סרט דרמה ספורט טובה עם סיפור טוב שיש בו גם אנדרדוג, ועם קרבות אגרוף טובים.
ציון 7.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version