סרטים לצפייה ישירה

אמבולנס

הסרט אמבולנס הוא סרט פעולה מתח דרמה שמספר על שני אחים שיוצאים לבצע את שוד הבנק הגדול ביותר בהיסטוריה של העיר לוס אנג’לס. אבל הדברים לא מתנהלים כמו שצריך וכשהכל משתבש, הם נואשים וחוטפים אמבולנס עם שוטר פצוע בתוכו ופרמדיקית שמנסה להציל את חייו. האחים נמצאים במרכזו של מרדף משטרתי מלא אקשן מול כל כוחות המשטרה בעיר. ותוך כדי זה הם מנסים לשמור על בני הערובה וכמובן גם על עצמם בחיים.

אמבולנס לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Ambulance – 2022

הביקורת שלי

על הסרט אמבולנס שמעתי קצת לפני והאמת שדי חיכיתי לו שיצא כבר כי אני ממש אוהב את השחקן ג’ייק ג’ילנהול וגם אוהב את הסרטים של מייקל ביי, אז היה ברור לי שאצפה בסרט, אבל מאיזושהי סיבה קצת התעכב לי לצפות בו וראיתי שהיו עליו ביקורות מעורבות, אבל למרות זה החלטתי לקחת את הסיכון על הסרט הזה. ובאמת לא התאכזבתי בכלל!
הסרט הוא סרט פעולה דרמתי עם סיפור טוב, והוא מלא באקשן, במרדפים ועם שחקנים טובים, לטעמי היו בו קצת יותר מידי זויות צילום מהירות ותזזיתיות, אבל התוצאה יצאה לא רע בכלל ונהניתי ממנו.
אחלה משחק של ג’ילנהול, ושל עבדול-מאטין, הם הצליחו להעביר את הרגשות המתאימים וזה מוסיף מאוד בסרט אקשן והופך אותו לטוב יותר.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט אמבולנס אפשר להשוות לסרטים של שודדים בנקים אחרים כמו למשל ימ”מ יחידת פריצה (S.W.A.T) משנת 2003 עם סמואל ל. ג’קסון, קולין פארל, ג’רמי רנר ומישל רודריגז המעולים, וגם קצת דומה לסרט 999 (Triple 9) משנת 2016, או אפילו יותר דומה לסרט משוריין (Armored) משנת 2009 שעסק גם הוא בשוד בנקים ומרדפים רכובים.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט אמבולנס מספר סיפור טוב, עם שחקנים טובים ומלא אקשן.
ציון 6.

Exit mobile version