סרטים לצפייה ישירה

מזל

הסרט מזל הוא סרט מצויר הרפתקאות קומדיה פנטזיה לכל המשפחה בהפקה אמריקאית-ספרדית של חברת אפל טי.וי. שמספר נערה צעירה חסרת מזל בצורה קיצונית שמגיעה אל ארץ נסתרת של המזל הטוב והמזל הרע, והיא מתיידדת עם כל מיני יצורים קסומים ויוצאת למסע כדי לחשוף כוח עתיק חזק יותר מהמזל עצמו. הסרט הופק בחלקו במהלך תקופת הקורונה ויצא במדיה לקראת סוף התקופה.

מזל לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Luck – 2022

הביקורת שלי

על הסרט מזל שמעתי כמה חודשים לפני שהוא יצא כשסיפרו עליו שהוא נדחה בגלל הקורונה. זה היה עוד מקרה מצער של דחיית סרטים אבל המקרה של הסרט הזה זה דווקא לא היה כזה נורא, כי הוא יצא ישר לשירותי הסטרימינג של חברת אפל ולא לקולנוע. מה  שהסיפור שלו לא כל כך שייך לתרבות האמריקאית אלא משהו יותר נישתי ולכן גם היה פחות מתאים לקהל הישראלי בקולנוע.
הסרט עוקב אחרי נערה צעירה חסרת מזל בעליל שכל דבר שהיא עושה יוצא לה הפוך ממה שהיא מתכוונת עד שיום אחד היא פוגשת חתול שחור אשר כידוע וכמקובל מביא איתו מזל רע אבל החתול קצת מרחם עליה כי היא קצת כמוהו והיא נתקלת במטבע של ‘פני’ ומרימה אותו מהרצפה כדי שיביא לה מזל ולפתע היא הופכת להיות ברת מזל בצורה קיצונית. והיא מגיעה אל ארץ המזל הטוב והמזל הרע ויוצאת למסע בעקבות החתול השחור.
הסרט מונפש באנימציה מקסימה עם המון רעיונות פנטזיה מגניבים וזה ממש כיף. בסרט מלוהקים לתפקידי הדיבוב שחקנים מעולים וגם זה יוצא ממש טוב ומהנה.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט מזל אפשר קצת להשוות לסרטים נישתיים אחרים בסגנון ספרדי כמו קוקו של דיסני פיקסאר שהיה טוב ממנו אבל הרעיון בהם הוא דומה, או אפילו כמו הסיפור של אליס בארץ הפלאות שבה היא רודפת אחרי ארנב אל ארץ קסומה ומיוחדת. אז נכון שהוא לא מקבל את אותה תשומת לב כמו האחרונים, אבל יש בו משהו מן הקסם המופלא שבהם גם כן.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט מזל הוא סרט מקסים לכל המשפחה ועם סיפור מצוין ודמויות כיפיות.
ציון 7.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version