סרטים לצפייה ישירה

ג’ון וויק

הסרט ג’ון וויק הוא סרט פעולה מתח פשע למבוגרים שמספר על רוצח שכיר לשעבר שמחליט לפרוש ולצאת מהעבודה שלו כדי לחיות עם אהובתו, אבל אי אפשר באמת לצאת מעבודה שכזו וכשאשתו מתה ממחלה הוא מרגיש שהוא איבד את הכל. כמה ימים לאחר מותה הוא מקבל כלבלבה חמודה מתנה, אבל הוא נאלץ לחזור מפרישה כדי לאתר חבורה של פושעים שהרגו את כלבתו ולקחו לו את הרכב שהזכירו לו את אשתו המנוחה.

ג’ון וויק לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: John Wick – 2014

הביקורת שלי

את הסרט ג’ון וויק כבר ראיתי כשהוא יצא והפעם אני חוזר אליו בעקבות היציאה של הסרט הרביעי בסדרה, כדי לשחזר את הסרטים הקודמים ולהתחקות אחרי קווי העלילה של דמותו של וויק. הסרט הזה הוא אדיר, הוא מפוצץ באקשן טוב, מלא ב”להפטר מהרעים” וזה כבר כשלעצמו עושה את זה סרט טוב, לא? והסרט הזה מחזיר את קיאנו ריבס המעולה לתפקידי האקשן המעולים שלו.
הסיפור על רוצח שכיר שרוצה לצאת מהמירוץ הוא מוכר ומפורסם ויש הרבה כאלו אבל בסרט הזה, במיוחד בגלל שזה קיאנו ריבס, יש משהו יותר אנושי, יש בו משהו שאתה יכול להתחבר אליו, יש בו איזה סיפור מטורף על עולם של רוצחים שכירים שבהם יש אדם שנאלץ להתמודד מול כולם כדי לזכות בשלוות נפש והצופים ממש מקווים שהוא יצליח לעשות את זה עד סוף הסרט.
כיף לחזור ולצפות בסרטי ג’ון וויק, וכיף לראות מחדש את קיאנו מגלם את הדמות שהוא כל כך טוב בה.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט ג’ון וויק צריך להשוות לסרטי פעולה אחרים שקיימים מהעשורים האחרונים ולהגיד שברוב הסרטים היום מנסים להוסיף איזה טאצ’ נוסף לסיפור כדי שיהיה כאילו יותר מעניין, כמו סופר גיבורים – דדפול, או פן קומי – קינגסמן, וכאן יש סרט שלא מתיימר להיות שום דבר מפתיע והוא פשוט טוב בזכות זה. יש דמיון לסרט אף אחד, או לסרטים של ג’ייסון סטיית’האם. וכמובן שצריך להשוות לסרטי ג’ון וויק האחרים, אבל את זה אשמור לצפייה החוזרת באחרים.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט ג’ון וויק הוא סרט פעולה מעולה למבוגרים, שמספק את האקשן הנדרש עם סיפור טוב ומלא מלא קיאנו ריבס.
ציון 8.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version