סרטים לצפייה ישירה

הכול בכל מקום בבת אחת

הסרט הכול בכל מקום בבת אחת הוא סרט פעולה הרפתקאות קומדיה מדע בדיוני שמספר על מהגרת סינית בגיל העמידה ומשפחתה שמתגוררים בארצות הברית ומנסים לשמור על הראש מעל המים, ויום אחד היא נסחפת להרפתקאה מטורפת ביקומים מקבילים שבה היא לבדה יכולה להציל את הקיום של הכל על ידי חקר יקומים אחרים וחיבור לחיים שיכלה לנהל במקומות אחרים.

הכול בכל מקום בבת אחת לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Everything Everywhere All at Once – 2022

הביקורת שלי

על הסרט הכול בכל מקום בבת אחת לא כל כך שמעתי לפני, אבל ברגע שהתחילו לצאת טריילרים שלו וראיתי כמה דברים מתוכם ידעתי שאני בטוח הולך לצפות בו ומיד הפסקתי לצפות בסרטונים עליו כדי לשמור לעצמי כמה שיותר סצנות שלא ראיתי אותן לפני. אני ממש שונא שהטריילים מרמזים ועושים ספויילרים לסרטים וממש מעדיף שלא לצפות בהם לפני הצפייה בסרט.
הסרט הזה הוא פשוט מטורף עם המון תוכן מדהים ויזואלית, קצת פסיכודלי, גאוני, ומלא באקשן, ועם הומור שחור, וסיפור רגשי עשוי היטב ועם הרבה מסרים על האנושות. והשילוב הזה בין כל הדברים הללו הוא פשוט אדיר!
כבר הרבה מילים נשפכו על הסרט הזה ובמיוחד אחרי טקס פרסי האוסקר האחרון שבו זכתה השחקנית מישל יאו המעולה בפרס השחקנית הטובה ביותר והייתה השחקנית האסייתית הראשונה שזוכה אי פעם בפרס הזה. ובסרט הזה היא משחקת נהדר!
עוד משהו מרשים ביותר בסרט הזה הוא השילוב של אומנויות הלחימה שלדעתי הפכו את הסרט להרבה יותר מהנה. ודבר אחרון הסיפור על יקומים מקבילים עשוי היטב.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט הכול בכל מקום בבת אחת אפשר להשוות לכל מיני סרטים של מארוול ולהגיד שהוא לא נופל מהם בהשוואה הזו, ודווקא עושה משהו מיוחד בדומה קצת למטריקס.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט הכול בכל מקום בבת אחת הוא סרט אדיר בהמון מובנים עם סיפור מצויין, אקשן משובח וכמובן יקומים מקבילים.
ציון 8.

Exit mobile version