סרטים לצפייה ישירה

RRR המרד הגדול

הסרט RRR המרד הגדול הוא סרט פעולה הרפתקאות דרמה הודי שמספר על שני צעירים מהפכנים אגדיים שיצאו למסע הרחק מהבית שבו הם התפתחו והפכו להיות לוחמי חופש. הסרט הוא בשפה הטולגו שמציג היסטוריה אלטרנטיבית של תקופת הקולוניזציה הבריטית בהודו בה שני לוחמי החופש יוצאים להגנה על ארצם מידי הראג’ הבריטי בשנות ה20 של המאה הקודמת.

הסרט הזה נוצר עם תקציב של כמעט 70 מיליון דולר, מה שהופך אותו לסרט ההודי היקר ביותר עד ליציאתו.
RRR המרד הגדול לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: RRR – 2022

הביקורת שלי

על הסרט RRR המרד הגדול שמעתי במדיה החברתית, ולא ראיתי לפני זה התייחסות אליו. מכיון שהסרט דובר טולוגו לא חשבתי כלל שאצפה בו אבל לאחר קריאת ביקורת שמשבחת ומהללת אותו מאוד החלטתי לצפות בו עם כתוביות. זו חוויה מיוחדת שהייתה לי במשך יומיים שבהם צפיתי בסרט הזה שאורכו יותר מ3 שעות אז העדפתי לצפות בו בחלקים. החוויה של הצפייה בסרט הזה הייתה מיוחדת בעיקר זכות המוזיקה, ובזכות הסיפור על שנות ה20′ של תקופת המנדט הבריטי בהודו, וכל זה בשילוב פנטזיה והמון המון אקשן עם פיצוצים, קרבות לחימה, זויות צילום ממש מגניבות, וכימיה נפלאה בין השחקנים, וזו הייתה פשוט חוויה מיוחדת.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט RRR המרד הגדול קשה לי להשוות לסרטים אחרים מכיון שלא ראיתי סרטים בהודית לפני אבל אם אשווה אותו לסרטים של הוליווד אז הוא דומה קצת לסרטים של מארוול בכל הגיבורי על שיש בו, ויש בו גם המון שטויות והמון שירים וזה בהחלט חוויה יוצאת דופן בשבילי.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט RRR המרד הגדול הוא סרט פעולה משובח, עם המון תוכן ויזואלי מופלא, וחוויה יוצאת דופן לצופה הוליוודי ממוצע.
ציון 7.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version