סרטים לצפייה ישירה

איש ושמו אוטו

הסרט איש ושמו אוטו הוא סרט קומדיה דרמה שמבוסס על ספר ועל סרט שוודי בעל אותו השם, הסרט מספר על אדם מבוגר נרגן ועקשן בשם אוטו שוויתר על החיים בעקבות אובדן אשתו ורוצה לסיים את חייו. אבל חייו משתנים כשמשפחה צעירה עוברת לגור בשכנותו, הוא פוגש את האנטיתזה שלו בשכנתו החדשה מריסול שהיא מהירת דעת, ופטפטנית עליזה, וזה מוביל לידידות שתהפוך את עולמו.

איש ושמו אוטו לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: A Man Called Otto – 2022

הביקורת שלי

את הסרט איש ושמו אוטו רציתי לראות ברגע ששמעתי שהוא הולך לצאת, זה לא שאני מחפש דרמות או קומדיות ואני גם לא כל כך מתחבר לז’אנרים הללו, אבל כשטום הנקס נמצא בהם ואני במוד הנכון, אז זה שילוב מנצח.
הסרט מספר על זקן אלמן, עקשן ונרגן שחי לו ברחוב קטן וכל דבר מעצבן אותו והוא חושב שכולם אידיוטים. לאחר שאשתו נפטרה הוא מנסה להצטרך אליה בחיים שאחרי המוות אבל הוא כל הזמן רואה פלשבקים מהחיים שלו בצעירותו שמחזיקים אותו בחיים לעוד קצת זמן. הוא פוגש בדרך כל מיני אנשים מיוחדים שחלקם משנים לו את תפיסות העולם שלו ותוך כדי הסרט הוא נפתח קצת אל העולם ורואה דברים במשקפיים שונות ממה שהוא היה רגיל אליו מאז פטירת אשתו.
טום הנקס הוא שחקן דרמות נהדר, הוא מגלם דמות עמוקה ומורבדת שהחיים שלה מלאים ברגשות ובתסכולים על כל מיני דברים והוא בהחלט עושה את זה על הצד הטוב ביותר. דמויות המשנה בסרט גם הן טובות ומגולמות בצורה חיננית להפליא ומרגשת וביחד עם הנקס זה יוצר מארג מקסים ומרגש.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט איש ושמו אוטו צריך להשוות לסרטים אחרים של הנקס מהשנים האחרונות כמו למשל בסרט המעולה שלו פינץ’ משנת 2021 שבו הוא מגלם דמות דומה של אדם מבוגר שמתמודד עם פוסט אפוקליפסה.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט איש ושמו אוטו הוא סרט מקסים ומיוחד, עם סיפור מאוד אנושי שנוגע בהמון דברים מהחיים.
ציון 8.

Exit mobile version