סרטים לצפייה ישירה

הטרף

הסרט הטרף הוא סרט פעולה הרפתקאות דרמה אימה למבוגרים של חברת הולו שמספר על נארו, לוחמת מיומנת של אומת הקומאנצ’י, שנלחמת כדי להגן על השבט שלה נגד אחד הטורפים המפותחים – החייזרים מסרטי הטורף של שנות ה80-90′ – מהראשונים שנחתו על כדור הארץ אי שם במאה ה18 ביבשת אמריקה.

הסרט הוא סרט מקדים לסרטי הטורף משנות ה80-90′
הטרף לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Prey – 2022

הביקורת שלי

את הסרט הטרף רציתי לראות אבל לא הייתי בטוח שהוא יתאים לי מכיון שאני לא אוהב סרטי אימה. די חיכיתי לקרוא עליו קצת ביקורות כדי לראות אם הוא יותר פעולה והרפתקאות מאשר אימה וכך היה. אז אמנם צפיתי בסרטי הטורף הישנים עם ארנולד שוורצנגר וההמשכים אבל כמובן שעבר הרבה זמן וההעדפות שלי השתנו עם הזמן אז כשצפיתי בסרט הטרף די נהנתי בגלל שלא היה בו סתם זוועות אלא יותר דברים שקשורים לעלילה של הסיפור.
כאמור הסרט הוא רימייק של הטורף שמספר על חייזר במאה ה18 שנוחת ביבשת אמריקה באזורי הציד של שבט אינדיאנים לוחמים. הסרט בגלל אופיו מאוד גרפי ולא מתאים לבעלי לב חלש, הוא מאוד ברוטאלי ומאוד מדמם כך שגם בעלי לב חזק צריכים קצת להתכונן. יש בו סיפור טוב, עם גיבורה נשית חזקה, מלא אקשן מצוין, ולשמחתי פחות אימה ויותר מתח כמו שאני מעדיף.
אחלה שחקנים, אחלה מתח, תפאורה מצוינת, וסיפור טוב על מסע התבגרות והתפתחות של גיבורה נשית שמוכיחה לכולם את שוויה.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט טרף אפשר להשוות לסרטי הטורף הישנים יותר ולהגיד שהוא חזק ומפתיע ושווה לצפות בו כדי להבין קצת על הטורף בתקופות קדומות יותר. זה די מגניב.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט טרף אמנם למבוגרים ולא לבעלי לב חלש אבל למי שמחפש אקשן טוב ונגיעות אימה יש כאן המון דברים טובים.
ציון 7.

Exit mobile version