סרטים לצפייה ישירה

אנטמן והצרעה קוונטומאניה

הסרט אנטמן והצרעה קוונטומאניה הוא סרט פעולה הרפתקאות קומדיה גיבורי על ביקום הקולנועי של מארוול והוא הסרט השלישי של אנטמן שהוא סקוט לאנג ושל הצרעה הופ ואן דיין, שביחד עם האנק פים וג’נט ואן דיין, הם נשאבים על הממלכה הקוונטית, שם הם מקיימים אינטראקציה עם יצורים מוזרים ויוצאים להרפתקאה שחורגת מגבולות מה שהם חשבו שאפשרי.

זהו הסרט שפותח את השלב החמישי ביקום הקולנועי של מארוול והוא הסרט ה31 ביקום הקולנועי הזה.
אנטמן והצרעה קוונטומאניה לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Ant-Man and the Wasp: Quantumania – 2023

הביקורת שלי

הסרט אנטמן והצרעה קוונטומאניה הוא למעשה המשך היקום הקולנועי של מארוול כשהגיבור אנטמן שנשאר אחרי השלב הרביעי עם סוף המשחק חוזר אל החיים הרגילים שלו וכולם כבר מכירים אותו בתור אנטמן הגיבור וזה עושה לו טוב. הוא מגלה שמאז שהוא נעלם אל ממלכת הקוונטים הבת שלו בעצם גדלה בלעדיו והוא צריך לפצות על הזמן שאבד לו איתה אבל כשהו מנסה לעשות את זה הוא מגלה שהמשפחה שלו המשיכה לחקור את ממלכת הקוונטים והבת שלו עשתה כל מיני ניסויים שהובילו אותה לפתוח פתח לשם. הכל מסתבך כשכל המשפחה נשאבים בטעות אל ממלכת הקוונטים שם הם צריכים לברוח על חייהם מכל מיני דברים ויצורים שונים ומשונים וצריכים לפתור את העולם מהרוע שקיים שם.
הסרט הוא עם אותם הדמויות, עם אותם השחקנים שהכרנו מהסרטים הקודמים, יש בו הרבה צבע ותוכן ויזואלי מרשים, אבל המשחק בו הוא קצת אינפנטילי, הבדיחות לא מצחיקות ולא מקדמות את העלילה במיוחד, הוא לא משדר משהו מפליא ומדהים כמו סרטי מארוול האחרים, וגם האקשן שבו רווי בCGI ברמה בינונית וזה עוד נקודה לרעתו, אבל הוא ממשיך את הסיפור של אנטמן וזה מגניב, והוא מראה שוב את עולם הקוונטים וזה גם כן מגניב.
ביניים לא נראה שאצטרך לחזור אליו בסיבוב הבא שלי ביקום הקולנועי של מארוול.

בהשוואה לסרטים אחרים

אם משווים את הסרט אנטמן והצרעה קוונטומאניה לסרטי מארוול האחרים הוא נופל מהם ובגדול אבל אם משווים אותו לסרטי אנטמן האחרים הוא לא טוב מהם אבל גם לא גרוע מהם בהרבה, אז זה מרגיש לא רציני מצד אחד אבל גם לא סתם בזבוז של זמן. יש בסרט הזה הרבה דמיון דווקא לסרטים של מלחמת הכוכבים בתוך הממלכה הקוונטית ויש בו תוכן ויזואלי מרהיב שדומה למשל לאווטאר, אבל בגלל שאווטאר יצא רק השנה אז הוא לא מביא משהו מיוחד.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט אנטמן והצרעה קוונטומאניה הוא חמוד, מרהיב ויזואלית, כיפי וגם סיפור נחמד.
ציון 7.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version