סרטים לצפייה ישירה

איש זאב בלילה

הסרט הקצר איש זאב בלילה הוא סרט פעולה הרפתקאות גיבורי על של חברת מארוול וחברת דיסני והוא קשור בדרך כלשהי ליקום הקולנועי של מארוול. הסרט מספר את סיפורו של איש זאב והוא עוקב אחרי הגיבור שנלחם ברוע ותוך כדי זה הוא לומד על השימוש ביכולות שניתנו לו על ידי קללה נוראה שבגללה הוא נהפך לאיש זאב אבל היא גם זו שהגיעה אליו בגלל השושלת שלו.

הסרט הזה הוא בעצם ספיישל שמבוסס על דמות עם אותו השם של חברת מארוול. הסרט נועד להיות “הצגה מיוחדת” הספיישל הראשון ביקום הקולנועי של מארוול.
איש זאב בלילה לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Werewolf by Night – 2022

הביקורת שלי

על הסרט איש זאב בלילה שמעתי מעט זמן לפני שהוא יצא ומכיון שהוא של מארוול היה ברור לי שאני מתכוון לצפות בו. הסרט הוא על כמה דמויות של ציידי מפלצות שיוצאים למסע צייד של מפלצת מרושעת כשהפרס על התפיסה שלה הוא אבן בעלת כוחות כישוף שתתן להם כוח נוסף. העלילה מפגישה בין כמה דמויות מעניינות ביקום של מארוול אבל הוא בינתיים לא ממש קשור לכל מה שיש במארוול עד היום.
יש בסרט הזה קצת הרגשה כמו בסרטים של דרקולה ופרנקינשטיין וזה די מגניב. ויש בו גם הרבה אקשן, אבל זה הרגיש קצת סתמי כי אין לו ממש חיבור לשום דבר.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט איש זאב בלילה אין סיבה משמעותית להשוות לסרטי מארוול אחרים אבל כמו שכתבתי קודם יש בו הרבה מהסרטים של דרקולה ושל פרנקינשטיין ובמיוחד אלו שהם בשחור לבן, וזה דווקא היה כן נחמד.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט איש זאב בלילה למרות שהוא קצר ולמרות שהוא לא ממש קשור למארוול הוא מעניין, עם דמויות שיש להן המון פוטנציאל וזה מגניב.
ציון 7.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version