סרטים לצפייה ישירה

אמילי הפושעת

הסרט אמילי הפושעת הוא סרט דרמה מתח פשע למבוגרים שמספר על אישה צעירה שנגמר לה המזל בחיים והיא נכנסת לחובות עמוקים שהיא מנסה להשתקם מהם בצורה חוקית אבל זה לא מצליח לה, אמילי מחליטה לנסות למצוא עבודה מכניסה יותר ומסתבכת בהונאת כרטיסי אשראי שמושכת אותה לעולם התחתון הפלילי של לוס אנג’לס, מה שמוביל בסופו של דבר לתוצאות קטלניות.

אמילי הפושעת לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Emily the Criminal – 2022

הביקורת שלי

על הסרט אמילי הפושעת לא שמעתי לפני שראיתי אזכור שלו ברשת. צפיתי בו עוד לפני שנקבע לו שם בעברית, וזה היה חוויה מיוחדת. הסיפור של אמילי מספר על אישה צעירה שנכנסת לחובות ולא מצליחה לסגור את החודש ונאלצת לפנות לעסקים מפוקפקים כדי להשלים הכנסה. לאמילי יש אומץ מטורף והיא לא מפחדת להסתכל לפושעים רציניים בעיניים והיא מחליטה לעשות מעשה ולהכנס לתוך תרמית של הונאת כרטיסי אשראי, ומשם הדרך שלה הופכת להיות אפלה ומלחיצה והיא נאלצת לעשות דברים שמעולם לא תיארה לעצמה שתעשה.
זהו סרט מתח עשוי טוב על סיפור של הידרדרות לפשע של אישה צעירה שמחפשת עבודה כשיש עליה תוית של פושעת ולא מצליחה להתקדם בחיים לשום מקום.
הסרט מציג הרבה צדדים אפורים של החברה האמריקאית. הוא מכוון מאוד לגובה העיניים של הצופים והוא מרגיש אותנטי במובן שזה יכול לקרות לכל אחד.
בקיצור, סרט מתח, מרגיש אמיתי, עם שחקנים מצויינים, מאוד אנושי.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט אמילי הפושעת אפשר להשוות לסרטי פשע אחרים שאדם פשוט מן השורה נגרר אליהם כמו למשל הסרט בנדיט מ2022 שמבוסס על סיפור אמיתי של שודד בנקים שלא הייתה לו ברירה אחרת.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט אמילי הפושעת הוא סרט מתח טוב ומאוד בגובה העיניים.
ציון 7.

Exit mobile version