סרטים לצפייה ישירה

6 גיבורים

הסרט 6 גיבורים הוא סרט פעולה הרפתקאות מצוייר של חברת דיסני שמספר על נער צעיר בן 14 בשם הירו שגר עם אחיו הגדול אצל דודתו בעיר סאן פרנטוקיו  (סאן-פרנסיסקו + טוקיו) העתידנית, ויש לו קשר מיוחד שמתפתח לאורך הסרט עם רובוט מתנפח בשם ביימקס שהם חוברים יחד לקבוצת סטודנטים גאונים טכנולוגיים כדי להציל את העולם מגאון היי-טק מרושע.

6 גיבורים לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Big Hero 6 – 2014

הביקורת שלי

את הסרט 6 גיבורים ראיתי כשהוא יצא ואני זוכר שממש התפעמתי ממנו ומהאיכויות המיוחדות שבו, אבל לא זכרתי ממנו הרבה, והפעם צפיתי בו עם הילדים שלי שסוף סוף הגיעו לגיל שבו אפשר להראות להם סרטים קצת יותר בוגרים. אז הסיפור הוא שהתחלתי לעבור עם הילדים על כל מיני סרטים מצויירים שאני חושב שהם טובים אבל התחלנו ממש מההתחלה של סרטי דיסני ולאט התקדמנו עם השנים וסוף סוף הגענו לשנת 2014 והסרט הזה חיכה לנו.
הסיפור מספר על נער ציער שגר בעיר אי שם בעתיד שיש קרבות רובטים קטנים של משחק האחת נגד השני אבל הם מוגדרים מחוץ לחוק כי אנשים מהמרים עליהם, והנער הזה הוא ממציא גאון והוא בונה רובוט מיוחד שמשתמש בחומרים מיוחדים וככה הוא מנצח. הנער מגלה שאחיו הגדול עובד באוניברסיטה עם סטודנטים גאונים טכנולוגיים נוספים והוא נמשך לעולם הזה, וכדי לקבל מלגה בגילו הצעיר הוא צריך להמציא משהו מופלא. וזה אכן מה שהוא עושה. בדרך הוא נתקל ברובוט מגיש עזרה ראשונה ונפשית שאחיו הגדול בנה והוא מתחבר איתו וכשההמצאה שלו הופכת לכלי נשק מסוכן הוא יוצא ביחד עם הרובוט וחבורת הסטודנטים הגאונים להציל את העיר.
אחלה סיפור, תוכן ויזואלי מרהיב, המון אקשן, וסצנות מרגשות.
איזה מוזר שהסרט הזה לא הפך להיות להיט כמו סרטי דיסני אחרים וקצת נפל מתחת לרדאר, אבל נראה לי שזה בגלל שאין בו דמות של נערה צעירה (בעדיפות לנסיכה) שיודעת גם לשיר, כי אז זה היה הופך את הסרט הזה להרבה יותר מפורסם, אבל כנראה גם היה קצת מוריד מהאכויות המופלאות שבו.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט 6 גיבורים אפשר להשוות לסרטים אחרים של מפלצות או רובוטים כמו הדור הבא משנת 2018 (Next Gen) או הבאג של רון משנת 2021 (Ron’s Gone Wrong) ששניהם עוסקים ברובוטים שיוצרים קשר עם נער או נערה ויוצאים להרפתקאות.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט 6 גיבורים הוא סרט מקסים ומופלא עם סיפור מצויין וביצוע אדיר ומהנה.
ציון 8.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version