סרטים לצפייה ישירה

פוקר פייס

הסרט פוקר פייס הוא סרט פעולה דרמה מתח למבוגרים שמספר על אדם מיליארדר שגר בוילה מוקפת חומה עם משרתים על גבעה נידחת, והוא מארח קבוצה של חברים ותיקים שלו למשחק פוקר עם הימורים גבוהים, אבל הערב מקבל תפנית כאשר סודות מהעבר נחשפים, מזימת נקמה משוכללת מתפתחת וגנבים מנסים לפרוץ אל הוילה.

פוקר פייס לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Poker Face – 2022

הביקורת שלי

על הסרט פוקר פייס לא שמעתי לפני, אבל כשהוא יצא רציתי לראות אותו בגלל השחקנים הנהדרים שבו, שחקנים כמו ראסל קרואו שאני ממש אוהב וליאם המסוורת’ שגם אותו כבר ראיתי בכל מיני סרטים טובים וגם הסיפור שלו היה נשמע מעניין, אבל זה היה לפני שעוד היה לו דירוג באתר IMDB שאני עוקב אחריו בשביל לראות ולהכיר סרטים חדשים. אני בדרך כלל לא צופה בסרטים סתם, אלא מברר עליהם את הדירוג שלהם ומשתדל לא לצפות בטריילרים כדי שזה לא יהרוס לי את הסרט וככה החוויה שלי היא מיוחדת (לדעתי). אבל הפעם הלכתי על הסרט הזה בלי כל אלו וזה היה דווקא נחמד.
אז הסרט הוא סרט מתח שבנוי טוב, אבל עם טאצ’ קצת לא ברור. העלילה מתקדמת טוב מאוד ויש באמת הרבה מתח, והמשחק של השחקנים טוב, אבל הצופה נשאר עם הרגשה שיש משהו לא כל כך ברור במה הסרט רוצה להגיד.
אחלה תפאורה של הוילה, ואחלה רעיון לסרט שנראה באמת משהו שיכול לקרות במציאות של העולם שלנו היום.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט פוקר פייס אפשר להשוות לסרט מי מפחד מסנטה שהוא קצת דומה לו ברעיון שבו. אבל זה לא בדיוק אותו הסיפור. וגם מי מפחד מסנטה עם יותר אקשן.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט פוקר פייס הוא סרט מתח מעניין עם שחקנים טובים וסיפור טוב.
ציון 6.

Exit mobile version