סרטים לצפייה ישירה

רכבת לבוסאן

הסרט רכבת לבוסאן הוא סרט פעולה אימה מתח למבוגרים בקוריאנית שמספר על התפרצות של נגיס וירוס בדרום קוריאה שהופך את כל מי שבא איתו במגע לזומבי. בזמן שהוירוס פורץ בדרום קוריאה, יש חבורה של נוסעים ברכבת מהירה שנאבקים על חייהם כדי לשרוד בדרכם בנסיעת הרכבת מהעיר סיאול אל בוסאן.

רכבת לבוסאן לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Train to Busan – 2016

הביקורת שלי

על הסרט רכבת לבוסאן שמעתי בעבר, ושמעתי עליו דברים מעולים, אבל לא רציתי לצפות בו קודם בגלל שהוא בשפה הקריאנית, ולא חשבתי שהוא יהיה ברמה גבוהה כמו הסרטים מהוליווד. אבל לאחרונה שמעתי הרבה דברים טובים על הקולנוע והטלוויזיה הקוריאנית כולל סדרות וסרטים אז החלטתי לצפות בסרט שהיה בין הסרטים הקוריאנים המפורסמים בעשור הקודם שהעלה את קרנה של קוריאה בעולם הקולנוע והטלוויזיה.
הסרט עצמו הוא סרט על מתקפת זומבים ובתור אחד שלא אוהב סרטי אימה אלא רק מידי פעם, זה ממש הפחיד אותי ובמיוחד כשהזומבים בסרט הזה מאוד מהירים בניגוד לסרטי זומבים אחרים. וזה מעלה את המתח לדרגות גבוהות יותר. בסרט הזה הסיפור עוקב אחרי כמה דמויות שנמצאות ברכבת ושנאלצות להתמודד עם פרוץ המגיפה של הוירוס שהופך אנשים לזומבים ולהגן בדרך על בני משפחתם או אחרים הזקוקים לעזרה.
יש בסרט הזה המון סצנות מעולות ודרמטיות של הקרבה עצמית, של מלא אקשן ושל מרדפים של הזומבים המהירים האלו מול החיים שבורחים מהם.
אחלה שחקנים, ואני חושב שדווקא עצם זה שהסרט היה בקוריאנית ולא הבנתי כלום מבחינת השמע שלו הוסיף לי לסרט עוד נדבך של משהו חזק יותר.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט רכבת לבוסאן צריך להשוות לסרטי זומבים אחרים ולהגיד שהוא אחד הטובים. ויש לו גם המשך שהוא פחות טוב (לא ראיתי אבל הדירוג שלו נמוך בשביל הקריטריונים שלי לצפייה).

הדירוג שלי

לא אומר תהנו… כי הסרט רכבת לבוסאן הוא אכזרי, מדמם, ומפחיד, אבל מעלה שאלות קשות ונוקבות על האנושיות שלנו.
ציון 8.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version