סרטים לצפייה ישירה

כנופיה במגרש

הסרט כנופיה במגרש הוא סרט דרמה פשע ספורט ביוגרפי שמבוסס על סיפור אמיתי שמספר על קבוצה של בני נוער שנמצאים בבית מעצר מיוחד לנוער, ואחד העובדים שם היה בעברו מאמן פוטבול, המאמן מקים לנערים קבוצה בתוך בית המעצר והם זוכים להערכה עצמית על ידי משחק פוטבול ביחד, ולומדים לעבוד כצוות במטרה לעשות משהו משמעותי עם החיים שלהם.

כנופיה במגרש לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Gridiron Gang – 2004

הביקורת שלי

את הסרט כנופיה במגרש ראיתי בעבר לפחות פעם אחת שאני זוכר והפעם חיפשתי לעצמי משהו שאני יודע שהוא טוב ואני יודע ראיתי ונהניתי ממנו אבל לא זכרתי ממנו יותר מידי אז הלכתי על זה. אני אוהב מידי פעם לצפות בדרמות ספורט טובות ובמיוחד כאלו המבוססות על סיפורים אמיתיים כי זה נותן הרבה ערך מוסף כשזה מבוסס על סיפור אמיתי ואתה יכול להתחבר אל הסרט יותר.
אז הסרט הזה עם השחקן דווין ג’ונסון המעולה בתפקיד המאמן, ועם חבורה של שחקנים צעירים שמגלמים את בני הנוער במתקן הכליאה, והסיפור עוקב אחרי ההשתלבות שלהם בקבוצת הפוטבול של בית המעצר ועל כל השלבים, הקשיים והאתגרים שהם עברו ביחד כדי להפוך לקבוצה.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט כנופיה במגרש צריך להשוות לדרמות ספורט אחרות כמו למשל הסרט אורות ליל שישי (Friday Night Lights) משנת 2004 שגם הוא מבוסס על סיפור אמיתי על עיירה שקבוצת הפוטבול שלה נכשלת והוא לאט מתגברים על האתגרים.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט כנופיה במגרש הוא דרמת ספורט מצויינת עם שחקנים מעולים והרבה מסרים חינוכיים טובים.
ציון 8.

Exit mobile version