סרטים לצפייה ישירה

החתול של שרק: משאלה אחת ודי

הסרט החתול של שרק: משאלה אחת ודי הוא סרט הרפתקאות קומדיה מצוייר לכל המשפחה של חברת דרימוורקס שמספר על פוס שהוא החתול במגפיים מהסרטים של שרק, שהיו לו הרבה הרפתקאות בשמונה מתוך תשעת הנשמות שיש לחתול בחייו. פוס יוצא למסע אפי כדי למצוא את המשאלה האחרונה המיתולוגית ולקבל מחדש את תשע הנשמות שלו.

החתול של שרק: משאלה אחת ודי לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Puss in Boots: The Last Wish – 2022

הביקורת שלי

את הסרט החתול של שרק: משאלה אחת ודי רציתי לראות ברגע שידעתי שהוא הולך לצאת כי בזמנו הוא היה אחת מהדמויות הקומיות המקסימות של עולמות הפנטזיה המצויירים שהופיעו בסרטים של שרק, ובמיוחד בדיבוב של השחקן אנטוניו בנדרס המעולה. פוס הוא דמות ללא מורא, הוא עושה מלא שטויות אבל בנונשלנט שבני אדם לא ממש יכולים לעשות, והדמות שלו היא גם מאוד חתולית מה שהופך אותה להיות מיוחדת עוד יותר. לקראת הצפייה בסרט הזה חזרתי אחורה בזמן וצפיתי בסרט הראשון של החתול במגפיים – החתול של שרק. וזה היה מגניב לחזור אל הסיפור כי ממש לא זכרתי ממנו שום דבר.
הסרט מתקדם מהעלילה של הסרט הראשון ומביא חזרה את הדמויות מהסרט הראשון ובתור אחד שצפה בסרטים בקרבה אחד לשני זה היה ממש כאילו הסרט הראשון המשיך. אבל הסרט הזה יותר בוגר, גם נראה טוב יותר, ומשתמשים בו בכמה דרכים להציג אנימציה שזה גם היה די נחמד לראות.
הסרט קצת יותר אפל ממה שציפיתי, ואני חושב שהוא לא מתאים לילדים קטנטנים כמו הסרט הראשון. וגם יש בו אנקדוטות שמתאימות במיוחד למבוגרים. אני לא חושב שצריך להכיר הרבה סיפורי אגדות כדי לקלוט את הכל כמו בסרטים של שרק, אבל בהחלט כדאי להכיר כמה סיפורי מפתח קלאסיים כמו זהבה ושלושת הדובים, ועוד.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט החתול של שרק: משאלה אחת ודי צריך להשוות לסרט הראשון ולהגיד שהוא מבין הסרטים היחידים בעולם שמתעלה על הסרט הראשון בסדרה שלו. ואם משווים את דמותו של פוס לדמות של בסרט שרק אז מקבלים גם איכות גבוהה שנותנת נפח מעולה לדמות של פוס בסרטים. ואולי אפילו לקראת סרט נוסף בסדרה של שרק.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט החתול של שרק: משאלה אחת ודי הוא סרט הרפתקאות מעולה עם תוכן שמתאים גם למבוגרים.
ציון 8.

Exit mobile version