סרטים לצפייה ישירה

הפנתר השחור: וואקנדה לנצח

הסרט הפנתר השחור: וואקנדה לנצח הוא סרט פעולה הרפתקאות דרמה גיבורי על של חברת מארוול והוא בעצם הסרט השני בסרטי הפנתר השחור שמתרחש לאחר מותו של המלך טצ’אלה. הסיפור עוקב אחרי אנשי וואקנדה שנלחמים כדי להגן על ביתם מפני מעצמות עולמיות שמתערבות בזמן שהם מתאבלים על מותו של המלך טצ’אלה.

זהו הסרט ה-30 ביקום הקולנועי של מארוול
הפנתר השחור: וואקנדה לנצח לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Black Panther: Wakanda Forever – 2022

הביקורת שלי

את הסרט הפנתר השחור: וואקנדה לנצח רציתי לראות מאז שידעתי שהוא הולך לצאת וממש השתדלתי שלא לצפות בטריילר שלו לפני כי פחדתי שזה יהרוס לי מההנאה בסרט, בסופו של דבר נחשפתי את הדמויות השונות לפני הצפייה וזה אכן היה קצת חבל כי זה פיתח אצלי ציפיות שלא התממשו. בכל מקרה אל הצפייה בסרט הזה הגעתי לקולנוע במוצ”ש וממש שמחתי לאפשרות לצפות בו בכיף, במיוחד אחרי הצפייה האחרונה שלי בקולנוע שהייתה לי חוויה מאוד טובה, אבל הפעם זה לא היה ככה. הפעם היו בקולנוע גם כמה בני נוער רעשיים שהפריעו לאורך חלקים רבים בסרט, עם רעשים, דיבורים מדי פעם, וגם בדיחות על הסרט, ואפילו הגיעו מהשורה האחרונה לעשות צלליות על המרקע, וזה היה ממש מבאס. ועם כל זה עדיין נהניתי מהסרט כי הוא היה לדעתי טוב ומהנה.
ליהוק השחקנים ממשיך מהסרט הקודם, ויש המון המון גאדג’טים מגניבים של בני וואקאנדה, הסיפור טוב, עם הפתעות, עם אנקדוטות לאוונג’רס שזה תמיד טוב וגם עם כמה בדיחות טובות במקום, והכי חשוב עם סצנות דרמתיות משמעותיות שמקדמות את העלילה אם כי לא בהכרח מרגשות.
אז לסיכום נהניתי למרות כל ההפרעות והסחות הדעת המעצבנות.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט הפנתר השחור: וואקנדה לנצח צריך להשוות לסרט הפנתר השחור הראשון ולהגיד שהוא די דומה ברמה שלו, ולמרות שבדרך כלל הסרטים השניים של פרנצ’ייס הם טובים פחות בMCU דווקא זה לא תמיד קורה.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט הפנתר השחור: וואקנדה לנצח הוא סרט פעולה, הרפתקאות גיבורי על מוצלח ומהנה עם המון דברים טובים.
ציון 7.

Exit mobile version