סרטים לצפייה ישירה

אווטאר: דרכם של המים

הסרט אווטאר: דרכם של המים הוא סרט פעולה הרפתקאות מדע בדיוני של הבמאי ג’יימס קמרון שמספר על ג’ייק סאלי שחי עם משפחתו החדשה על כוכב פנדורה. ברגע שאיום מוכר חוזר לכוכב כדי לסיים את מה שהתחיל לפני כמה שנים (בסרט אווטאר 2008), ג’ייק חייב לעבוד עם נטירי ועם צבא של גזע הנאווי של המים כדי להגן על ביתם.

אווטאר: דרכם של המים לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Avatar: The Way of Water – 2022

הביקורת שלי

את הסרט אווטאר: דרכם של המים רציתי לראות מהשנייה שהבנתי שהולך לצאת סרט אווטאר נוסף. הסרט הראשון של אווטאר הוא אחד מהסרטים המופלאים שראיתי אי פעם, עם סיפור מרגש, עם דמויות מופלאות ועם כוכב לכת מדהים ויפיפייה. צפיתי בסרט אווטאר הראשון פעם אחת בלבד בקולנוע בשבוע שהוא יצא ומאז בחרתי שלא לצפות בו כדי שהחוויה של צפייה יחידה תשאר אצלי, אבל עכשיו לקראת הצפייה בסרט השני חזרתי וצפיתי בו שוב בגרסה המורחבת כדי להתחבר חזרה לסיפור המדהים של העולם של אווטאר. הסרט הנוכחי מרהיב ביופיו והוא ממשיך את הסיפור המדהים של הסרט הראשון. צפיתי בו במיוחד בהקרת VIP עם אשתי וחברים ואין ספק שהחוויה הייתה מופלאה. הסיפור מצוין, הפסקול מצוין, התפאורה מצוינת, והאקשן מצוין, והיה פשוט תענוג לחזור לעולם של כוכב פנדורה. הצפייה בסרט הייתה פשוט מהפנטת ומדהימה. אין ספק שבלי לצפות בו על המסך הגדול מפסידים חלק מהחוויה!
נראה לי שקמרון מכוון למקום מאוד מסויים בסרט הזה, הוא מכוון במיוחד לפרסים היוקרתיים ביותר על התוכן הויזואלי שלו, וזו נקודת החולשה של הסרט – יש בו המון קטעים מרהיבים ומטריפים אבל הם בעיקר בשביל להראות את היופי הויזואלי המופלא של העולם שקמרון בנה ופחות בשביל הסיפור עצמו.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט אווטאר: דרכם של המים חייבים להשוות לסרט הראשון ולהגיד שהעולם של אווטאר משתדרג והופך להיות עוד יותר מופלא, אבל גם להגיד שלטעמי הסרט הראשון היה טוב יותר בגלל שהסיפור בו היה יותר שלם ויותר מהודק ופחות בשביל התוכן הויזואלי.

הדירוג שלי

תהנו מלא… כי הסרט אווטאר: דרכם של המים הוא סרט מרהיב ביופיו, עם סיפור טוב והמון המון דברים מופלאים. אל תוותרו על הקולנוע.
ציון 8.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version