סרטים לצפייה ישירה

ציפורי הטרף: והארלי קווין המהממת

הסרט ציפורי הטרף: והארלי קווין המהממת הוא סרט גיבורי על פעולה הרפתקאות קומדיה ביקום הקולנועי של DC שמספר על דמותה של הארלי קווין הפושעת המשוגעת שלאחר שנפרדה מהג’וקר, הארלי קווין מצטרפת לגיבורות-העל Black Canary, Huntress ורנה מונטויה כדי להציל בחורה צעירה מאדון פשע מרושע.

זהו הסרט השמיני ביקום הקולנועי של DC ומגיע אחרי הסרט יחידת המתאבדים.
ציפורי הטרף: והארלי קווין המהממת לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Birds of Prey and the Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn – 2020

הביקורת שלי

את הסרט ציפורי הטרף: והארלי קווין המהממת היה ברור לי שאראה בתור חובב קומיקס ובתור אחד שצפה בכל סרטי הבאטמן וDC (יצא לי כמובן גם לצפות בסדרה של גותהאם אבל באיזושהו שלב היא הפכה להיות יותר מידי ברוטאלית בשבילי ועזבתי את זה. אז נכון שכל הסרטים של DC הם כאלו אפלים וברוטאליים, אבל כשזה סרט יש בו גם הרבה דברים אחרים, אבל כשזה סדרה מצאתי את זה קצת יותר קשה להתעלם)
הסרט מבוסס על דמותה של הארלי קווין הפסיכופטית המטורפת ומעלליה לאחר הפרידה שלה מהג’וקר. הדמות שלה עברה אינספור תהפוכות גורל והיא נהפכה למי שהיא בזכות או בעקבות החיבור שלה עם הג’וקר.
הסיפור מתחיל עם כמה סצנות שמספרות את העלילה מהעבר וממשיך הלאה כדי לספר לנו את העלילה הנוכחית שמתרחשת לאחר הסיפור של “יחידת המתאבדים” מ2016 שבה מציגים לראשונה את הארלי קווין על המסך הגדול בסצינת כלא מצויינת.
הגעתי לסרט עם הידיעה על טיבו, אך זה כמובן לא עצר בעדי מלנסות לצפות בו ללא דעה קדומה, ולהפתעתי דווקא די נהניתי. זה לא סרט מעולה, אך יש בו סצינות קרב מעולות, זה לא סרט מרגש אבל הצופה כן רוצה לדעת מה הולך לקרות בו, והעלילה לא מתרוממת, אבל זה לא עוצר את הסרט במקום והזרימה שלו ממשיכה עם כל ההפתעות של נבלי העל ביקום של DC.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט ציפורי הטרף: והארלי קווין המהממת צריך להשוות בהשוואה מתבקשת לסרט “יחידת המתאבדים” מ2016 (Suicide Squad) שבו מופיעה הארלי קווין לראשונה ביקום הקולנועי של DC, ושם ממש לא קיבלה מספיק זמן מסך וחבל. ואם להשוות לנבלות העל של היקום בסרטי באטמן הישנים (Batman) כמו אשת החתול ופויזן אייבי, נראה לי שהארלי קווין אוכלת את כולן בלי מלח. הלוואי שהית’ לאדג’ר המנוח לא זכה להמשיך את תפקידו המדהים כג’וקר בסרט המדהים “האביר האפל” מ2008 (The Dark Knight) כי הוא ומרגרט רובי היו יכולים להיות זוג פסיכי לחלוטין ביחד.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט ציפורי הטרף: והארלי קווין המהממת מתאים לחובבע קומיקס וזה שווה בשביל לראות את הארלי קווין פעם נוספת.
לדעתי הוא מתאים רק למבוגרים.
ציון 7

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version