סרטים לצפייה ישירה

לשבור את הקרח

הסרט לשבור את הקרח הוא סרט מצוייר הרפתקאות קומדיה לכל המשפחה של דיסני שמספר על משפחת מלוכה בארץ צפונית קפואה כשלנסיכה אלזה יש כוחות קסם ולאחר שבגרה היא מוכתרת למלכה והיא משתמשת בטעות בכוחה כדי להפוך דברים לקרח ומכשפת את ביתה לחורף אינסופי, אחותה אנה חוברת לאיש הרים בשם קריסטוף, שיש לו אייל צפון שובב בשם סוון  ואיש שלג קסום בשם אולף כדי לשנות את הכישוף של מזג האוויר.

לשבור את הקרח לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Frozen – 2013

הביקורת שלי

את הסרט לשבור את הקרח ראיתי כבר כמה פעמים גם בעברית וגם באנגלית ובכל פעם שיש אנחנו גם שומעים את השירים שלו בכל מיני מקומות.
הסרט עצמו הוא סרט ממש טוב שממש נהניתי ממנו גם בתור מבוגר, יש לו דמויות מלאות , מצחיקות, מהנות, מתוחכמות, עם המון קסם ופס קול מרגש ומהנה כמו שדיסני יודעים לעשות כל כך טוב. יש בו דמויות חזקות, אנקדוטות מצויינות למבוגרים ולא רק לילדים. ויש בו חומר ויזואלי וווקלי מופלאים.
הסרט עצמו הפך ככל שעובר הזמן לסרט קאלט מופלא שילדים ובעיקר ילדות נמשכים אחריו והוא לא מפסיק להיות כל הזמן בכותרות וכל הזמן מוסיפים לו עוד נדבכים בפרקים וסרטונים קצרים וכמובן בסרטים נוספים שממשיכים אותו. וזה מופלא לחיות בדור הזה שבו יש כאלו סרטים מדהימים.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט לשבור את הקרח אפשר להשוות להמון סרטי דיסני מהשנים האחרונות שבהם יש גיבורה ראשית שיוצאת למסע הרפתקאות כדי לגלות את הכוחות שלה. מואנה, ריה והדרקון האחרון, מולאן, ובכלל סרטי דיסני שמעודדים העצמה נשית, וזה נפלא. אז לשבור את הקרח הוא אחד מהטובים שיצאו אי פעם.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט לשבור את הקרח ממשיך להיות מופלא וקסם גם בצפייה נוספת.
ציון 9.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version