סרטים לצפייה ישירה

מי מפחד מסנטה

הסרט מי מפחד מסנטה הוא סרט פעולה קומדיה פשע שמספר על ערב חג המולד שבו סנטה קלאוס יוצא לחלק מתנות לכל הילדים הטובים בעולם עד שהוא מגיע לבית פרטי של עשירים שקבוצה של שכירי חרב תוקפת את האחוזה של המשפחה העשירה שגרה בו, סנטה קלאוס חייב להתערב כדי להציל את היום (ואת חג המולד).

מי מפחד מסנטה לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Violent Night – 2022

הביקורת שלי

הסרט מי מפחד מסנטה הוא סרט פעולה חזק ביותר, הוא אחד מסרטי הפעולה הטובים שראיתי בזמן האחרון והוא מצטרף אצלי לרשימת הטובים ביותר בז’אנר. הוא מספר על ליל חג המולד ומתחיל את הסרט עם מנגינות מתאימות לחג ברוח החג עם קצת הומור שלטעמי דווקא לא מוסיף במיוחד אבל לא מפריע יותר מידי ודרמה והוא מציג לנו את דמותו של סנטה בצורה מאוד אנושית. הסיפור מוביל את סנטה לבית שבו גרה משפחה מאוד עשירה שבערב חג המולד באים שודדים אל הבית תוך כדי החגיגה שמשפחתית ותוך כדי זה שסנטה גם מגיע אל הבית.
הדמות של סנטה מגולמת בידי דיויד הארבור שמשחק את סנטה ממש מצוין. היה קצת מציק בהתחלה כשהמוזיקה השמחה והנחמדה של חג המולד התערבבה עם סצנות האלימות אבל זה עבר מתישהו במהלך הסרט.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט מי מפחד מסנטה אפשר להשוות לסרט פאטמן שגם הוא מספר על סנטה בצורה קצת אחרת שבה הוא נדרש לאלימות כדי להגן על ביתו. הסרט כאן טוב יותר.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט מי מפחד מסנטה הוא סרט פעולה מוצלח עם סיפור טוב ונגיעות הומור לקהל מבוגר יותר.
ציון 7

Exit mobile version