סרטים לצפייה ישירה

ונסדיי עונה ראשונה

הסדרה ונסדי היא סדרת אימה קומדיה דרמה של חברת נטפליקס שמספרת על דמותה של ונסדיי אדאמס בת משפחת אדאמס המיתולוגית. הסדרה עוקבת אחרי הקושי של ונסדיי להיות תלמידה בבית ספר רגיל ולכן היא נשלחת לפנימייה לילדים מיוחדים, שם היא מנסה לשלוט ביכולת הנפשית המתהווה שלה, ולסכל ולפתור את תעלומות רצח ועניינים מהעבר של הוריה.

הסדרה מתרכזת בדמות של ונסדיי אבל גם של הסיפור המשפחתי של משפחת אדאמס.
ונסדיי לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Wednesday – 2022

הביקורת שלי

את העונה הראשונה של ונסדיי ממש רציתי לראות, כי בנערותי ממש אהבתי את הסרט של משפחת אדאמס והוא היה כל כך מיוחד בסיפור שלו ובדרך שבה המשפחה חיה את החיים שלה שזה היה מדהים. והיה ברור לי שאצפה בסדרה ובמיוחד כשטים ברטון הדגול כתוב על היוצרים שלה.
הסדרה מתרכזת במיוחד בדמותה של ונסדיי שלא זכתה להרבה במה בסרט המקור והיא אחת הדמויות הנפלאות בקולנוע עם נונשלנטיות מופלאה וחוכמת חיים נדירה בקרב בני נוער שמביאה את ונסדיי לא לפחד כלל ולא להתעסק בכל השטויות שבני נוער מטריחים את עצמם בהן. ונסדיי היא נונקונפורמיסטית ופועלת לפי אמות מידה של אמת פנימית שלמה וזה אחד הדברים המופלאים שבדמות שלה.
השחקנית ג’נה אורטגה מגלמת את דמותה של הנערה ונסדיי והיא פשוט מעולה, היא כל כך מתאימה לדמות שכנראה שתזכר לעד בתור ונסדיי המושלמת. ואיתה השחקנית הנפלאה גוונדלין כריסטי ממשחקי הכס שמגלמת את דמותה של מנהלת בית הספר ופשוט נראית נהדר בתפקיד.
הסדרה עוסקת באימה, בפחדים, בחשיפת האמת ובמיוחד בהתמודדות של השונה והאחר במסגרת הנורמטיבית ובחיבור בינאישי מקסים בין הדמויות השונות וכל אלו יוצרים סדרה מצויינת, משובחת, שמתעלה מפרק לפרק ומספרת סיפור מצוין.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסדרה ונסדיי צריך להשוות לסרט משפחת אדאמס המדהימה משנת 1991 עם השחקנים הנפלאים אנג’ליקה יוסטון, כריסטינה ריצ’י, כריסטופר לויד ועוד שהייתה אדירה והסדרה ונסדיי לא נופלת ממנה בכלל.

הדירוג שלי

תהנו… כי העונה הראשונה של ונסדיי היא אחת הסדרות הטובות שתראו והיא ח-ז-ק-ה-!
ציון 9.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version