סרטים לצפייה ישירה

רצח כתוב היטב: תעלומה יוונית

הסרט רצח כתוב היטב: תעלומה יוונית הוא סרט פשע דרמה קומדיה של חברת נטפליקס שממשיך את סיפורו של הבלש בנואה בלאנק שהפעם מוצא את עצמו באי פרטי של ביליונר שמזמין את חבריו הקרובים למשחק תעלומת רצח שבו הוא הנרצח והם צריכים לגלות מי הרוצח. על הדרך מתבצע רצח אמיתי והבלש נדרש לתחבולות כדי למצוא את הרוצח.

זהו סרט שני בסיפוריו של הבלש בנואה בלאנק שמגולם בידי דניאל קרייג.
רצח כתוב היטב: תעלומה יוונית לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Glass Onion: A Knives Out Mystery – 2022

הביקורת שלי

את הסרט רצח כתוב היטב: תעלומה יוונית רציתי לראות מהרגע ששמעתי שהוא הולך לצאת בנטפליקס שכידוע לא מפרסמים משום מה את הסרטים שהם הולכים להוציא הרבה זמן מראש. הסרט מספר על תעלומת רצח נוספת שאליה נדרש הבלש בנואה בלאנק המקסים והגאון שמצליח לגלות בפרטי פרטים כל מיני דברים שנעלמים מעיניים של אנשים רגילים. התעלומה הפעם מתרחשת באי פרטי של ביליונר שמזמין את חבריו הקרובים למשחק תעלומת רצח שבו הוא הנרצח. וכל אחד מהחברים יש לו את השגעונות שלו והמפגש הופך להיות מלא בתככים ומזימות כדי לחשוף רוצח אמיתי שמתחבא באי.
ליהוק השחקנים המצויין של הסרט ממש מוצלח לדמויות אבל, הרגיש קצת יותר מידי מצוץ מהאצבע, שלא כמו הסרט הראשון של רצח כתוב היטב.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט רצח כתוב היטב: תעלומה יוונית צריך להשוות לסרט הראשון של הסיפור של בנואה בלאנק ולהגיד שהראשון היה טוב יותר, וכאן היה קצת יותר מידי מופרך. ואפשר גם להשוות לסרטי בלשים אחרים כמו שרלוק הולמס ולהגיד שהאמנם גאונותו של שרלוק היא ברמות גבוהות ביותר, עדיין בלאנק לא נופל ממנו בהרבה.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט רצח כתוב היטב: תעלומה יוונית הוא סרט מעניין, עם סיפור מצויין, ועם שחקנים מעולים.
ציון 8

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version