סרטים לצפייה ישירה

כרטיס לגן עדן

הסרט כרטיס לגן עדן הוא סרט קומדיה רומנטית שמספר על זוג גרושים שמתאחד ונוסע לבאלי בעקבות הזמנה של הבת שלהם לחתונתה. הזוג למרות שקשה להם לסבול האחד את השנייה מתאחדים כדי למנוע מבתם לעשות את אותה טעות שהם חושבים שעשו לפני 25 שנה כשהם בעצמם התחתנו והם נדרשים לעבוד ביחד כדי להצליח.

כרטיס לגן עדן לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Ticket to Paradise – 2022

הביקורת שלי

את הסרט כרטיס לגן עדן רציתי לראות כבר לפני שהוא יצא, אני אוהב את קלוני ואת רוברטס ואני חושב שהם מקסימים ביחד למרות שלכאורה הם מגלמים דמויות שלא סובלות אחת את השנייה. חיכיתי לזמן המתאים כדי לצפות בו ובחרתי לצפות בו ביחד עם אשתי כדי להפוך את הסרט לחוויה נחמדה יותר, ואני חושב שזה דווקא הוסיף לחווית הצפייה.
קלוני ורוברטס התבגרו נהדר, לדעתי שניהם הרבה יותר מנוסים כבר בדמויות שהם רגילים לגלם וזה ממש מרגיש שהם עושים את התפקידים שלהם בנונשלנט מגניב ועושה את הסרט לאפילו יותר כיפי.
אחלה נופים ואחלה סיפור, ובמיוחד היופי של התרבות המיוחדת שרואים בתפאורה של האי באלי, אל מול הזוג האמריקאי המבוגר שבא אל האי.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט כרטיס לגן עדן אפשר להשוות להמון סרטים עם מוטיבים דומים כמו חתונה בהפרעה, החתונה היווית שלי, העיר האבודה, לפגוש את הפוקרס ועוד…

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט כרטיס לגן עדן הוא חמוד, קצת קיטשי, וסיפור נחמד במיוחד להורים.
ציון 7.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version