סרטים לצפייה ישירה

מר פיבודי ושרמן

הסרט מר פיבודי ושרמן הוא סרט הרפתקאות קומדיה מצוייר לכל המשפחה של אולפני דרימוורקס שמבוסס על סדרת טלוויזיה בעלת אותו השם והוא מספר על ילד צעיר שמאומץ על ידי כלב גאון שמגדל אותו להיות מדען חוקר צעיר ובמיוחד בתחום ההיסטוריה, השניים יוצאים להרפתקאות של מסע בזמן, כשהם מנסים לתקן קרע בזמן שהם יצרו.

מר פיבודי ושרמן לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Mr. Peabody & Sherman – 2014

הביקורת שלי

את הסרט מר פיבודי ושרמן ראיתי פעם וחצי בעבר, בדרך כלל לא קורה לי שאני לא צופה בסרט עד הסוף אבל יצא לי לצפות בחצי ממנו במסגרת עם בני נוער, והפעם שוב צפיתי בו במסגרת עם בני נוער בהקשר של תחום ההיסטוריה ובמיוחד בתקופת הרנסנס. הסרט החמוד הזה עוקב אחרי מסע הרפתקאות בזמן שלוקח את הצופה לכמה תקופות מפתח בעולם ומשתמש בדרך קומית ושנונה להציג את ההיסטוריה.
הסיפור גם עוסק בתהליך התבגרות ותהליכי חיברות של ילדים שונים, ושל קבלת האחר וזה מוסיף ערך מוסף ונפח טוב מאוד לסרט.
מבחינת הסיפור זו אדפטציה של היסטוריה חלופית מגניבה ביותר וזה היה ממש מהנה לצפות בסרט עם בני נוער בני ימינו שזה לא היה בכלל בבחירה שלהם הסרט הזה וזה מגניב להנגיש להם סרטים מגניבים שאני חושב שהם טובים ולראות איך הם חווים את הצפייה.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט מר פיבודי ושרמן אפשר להשוות לסרטים של היסטוריה אחרים של אולפני דרימוורקס כמו הקרודים שגם הוא מצויין. ולהגיד שאולפני דרימוורקס יודעים לשלב היטב את הסיפורים ההיסטוריים שלהם ביחד עם אנימציה מצויינת ונגיעות קומדיה מקסימות שמוסיפות הרבה לסרטים.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט מר פיבודי ושרמן הוא סרט הרפתקאות מצויין עם סיפור מסע בזמן כיפי ומסחרר והמון צחוקים.
ציון 8.

Exit mobile version