סרטים לצפייה ישירה

סלמברלנד: ארץ החלומות

הסרט סלמברלנד: ארץ החלומות הוא סרט הרפתקאות קומדיה לכל המשפחה של חברת נטפליקס שמספר על נערה צעירה שגרה עם אביה על אי קטן שבו מגדלור. והיא מגלה מפה סודית לעולם החלומות של סלמברלנד, ובעזרת פורע חוק אקסצנטרי היא חוצה חלומות ובורחת מסיוטים, בתקווה שתוכל לראות שוב את אביה שנעלם.

סלמברלנד: ארץ החלומות לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Slumberland – 2022

הביקורת שלי

על הסרט סלמברלנד: ארץ החלומות שמעתי לפני כמה חודשים דבר שהוא מפתיע כי נטפליקס בדרך כלל לא משחררים מידע על הסרטים שלהם כל כך הרבה זמן מראש, אבל נראה שעם נוכחותו של לא אחר מאשר ג’יסון ממואה הם התרגשו בעצמם ונתנו מספיק זמן לאוהבי הסרטים להתכונן לסרט. הסרט מציג סיפור הרפתקאות מקסים ומופלא על ילדה שיוצאת למסע בעקבות אביה ובדרך עובר טלטלה רגשית שמתאגרת ומבגרת אותה. הילדה יוצאת למסע חיפושים בארץ החלומות על מנת למצוא אוצר קסום שיגשים לה את המשאלה שלה. בדרך היא פוגשת את עולם החלומות ואת דמותו של פליפ המטורפת שרוצה כל הזמן רק לעשות כיף בדרך אל מסע לגילוי עצמי.
הסיפור עובר בעולמות של חלומות מיוחדים ומגניבים, ולוקח את הצופה למסע מקסים ומרגש בעקבותיה של ילדה מקסימה. אחלה סיפור, אחלה שחקנים, חומר ויזואלי עשיר, ועם נגיעות רגש והומור – שמתאים גם לילדים, זהו סרט הרפתקאות כיפי.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט סלמברלנד: ארץ החלומות אפשר להשוות להרבה סרטים שעוסקים בנושא דומה של כניסה לעולם של סיפורים וחלומות שעוברים עם הגיבור מסע הרפתקאות ובדרך גם התבגרות. אז המפורסם מכולם הוא הסיפור של נרניה, ויש גם את לב של דיו, את סיפורים לפני השינה, את הסרט בחזרה למחר ועוד רבים ומעולים יותר למבוגרים. בקיצור מסע מופלא.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט סלמברלנד: ארץ החלומות הוא סרט מקסים, מלא בהרפתקאות מופלאות בארצות חלומות. שמתאים לכל המשפחה.
ציון 7.

Exit mobile version