סרטים לצפייה ישירה

לוחמת

הסרט לוחמת הוא סרט פעולה דרמה היסטורי שמספר אפוס היסטורי בהשראת אירועים אמיתיים שהתרחשו בממלכת דהומי, אחת המדינות החזקות ביותר של אפריקה במאות ה-18 וה-19. הסיפור עוקב אחרי יחידת נשים לוחמות של השבט שהמלך בוחר אותן להיות הלוחמות האישיות שלו והן עומדות בלחצי ההיסטוריה אל מול הפולשים הלבנים.

לוחמת לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: The Woman King – 2022

הביקורת שלי

את הסרט לוחמת רציתי לראות בגלל הסיפור המעניין שלו, ומכיון שאני ממש אוהב אפוסים היסטורים ובמיוחד כאלו שמשלבים בתוכם גם פעולה היה ברור לי שאצפה בו, ולשמחתי ביום הקולנוע האחרון הוא עדיין הקרין בקולנוע הקרוב למקום מגורי וזכיתי לצפות בו במחיר סמלי של עשרה שקלים בלבד מה שהוסיף נפח מצוין להנאה שלי מהסרט.
הסיפור עוקב אחרי נשים לוחמות של שבט דהומי מאפריקה של המאה ה18-19 שהן זוכות להיות אהובות המלך של השבט שמתמודד פוליטית אל מול קבוצות של שודדים וחוטפי עבדים שמטרתם למכור אנשים לעבדות לאנשים הלבנים מהמערב, ובמיוחד לאנגלים ולאמריקאים.
העלילה מתייחסת במיוחד לכמה לוחמות ולמה שקורה להן בתקופה אז יש בו המון קטעי לחמיה מצויינים, וגם קטעים של מסע התבגרות והתפחתות ויש בו גם הרבה דרמה בין אישית משובחת. התפאורה של החיים באפריקה בתקופה מרגישה ממש אותנטית וזה בהחלט מוסיף לחוויה.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט לוחמת קשה להשוות לסרטים אחרים בגלל שהסיפור שלו מבוסס על מציאות היסטורית אבל בהחלט יש בו אלמנטים שאולי היו מקור ההשראה לנשים לוחמות אחרות בסרטים כמו למשל בסרטים של הפנתר השחור.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט לוחמת הוא אפוס היסטורי עשוי היטב, עם סיפור טוב ואקשן טוב וגם דרמה.
ציון 7.

Exit mobile version