סרטים לצפייה ישירה

אנולה הולמס 2

הסרט אנולה הולמס 2 הוא סרט פעולה הרפתקאות קומדיה של חברת נטפליקס שמספר על המשך הרפתקאותיה של אנולה הולמס שהיא אחותו של שרלוק הולמס שהיא בלשית להשכרה. אנולה הולמס לוקחת על עצמה את המקרה הרשמי הראשון שלה כדי למצוא בחורה נעדרת כאשר חלקים של קונספירציה מסוכנת מציתים תעלומה שדורשת את עזרתם של אחרים כולל אחיה שרלוק כדי לחשוף אותה.

זהו הסרט השני של עלילותיה של אנולה הולמס וגם בו מופיע השחקן הנרי קאביל בתור שרלוק.
אנולה הולמס 2 לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Enola Holmes 2 – 2022

הביקורת שלי

על הסרט אנולה הלומס 2 שמעתי רק לפני מעט מאוד זמן, כפי שכבר מוכר לנו מחברת נטפליקס שהם לא משחררים מידע על סרטים הרבה זמן מראש. לדעתי זה ממש חבל כי אין הרגשה של לחכות למשהו טוב, וזה פוגם קצת בחוויה לטעמי. אבל כמובן שהחלטתי לצפות בו, כי אני אוהב תעלומות, סיפור טוב, עלילה מלאה בפיענוח של פרטים מגניבים, וגם מלא אקשן, ובמיוחד אם זה גם מתחבר לסיפורים של שרלוק הולמס.
אז ממש נהניתי, ואני חושב שהסרט השני אפילו טוב יותר מהראשון, אז נכון שכדאי לצפות בראשון לפני אבל נראה לי שהחיבור בין שני הסרטים הוא בעיקר כדי להכיר את הדמויות ופחות בשביל העלילה, אז אפשר לצפות בסרט הזה בלי הראשון שלדעתי היה פחות בוגר בכל מקרה.
מאוד אהבתי את המשחק של קאביל ושל בונהם קרטר המעולים וגם את מילי בובי בראון נשחקנית של אנולה – למרות שאני חושב שהיא לא מספיק חיננית בשביל התפקיד, היא עדיין מקסימה עם איזה מין משהו מיוחד בצורה המשחק שלה. והיא ממש טובה בתפקיד.
אחלה עלילה, אחלה תפאורה ויש גם אקשן טוב.

בהשוואה לסרטים אחרים

את אנולה הולמס 2 צריך כמובן להשוות לראשון ולהגיד שלטעמי הוא טוב יותר, אבל גם אם משווים לסרטים של שרלוק הולמס כשהוא גולם בידי דאוני ג’וניור וממש אהבתי אותם אני חושב שהוא בהחלט עומד איתם בשורה אחת.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט אנולה הולמס 2 הוא סרט כיפי, מלא בכל טוב, ועם שחקנים מעולים.
ציון 8.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version