סרטים לצפייה ישירה

בלאק אדם

הסרט בלאק אדם הוא סרט פעולה הרפתקאות פנטזיה גיבורי על בעולם של חברת הקומיקס DC שמספר על גיבור על שלפני 5,000 שנה הוענקו לו כוחות הכל-יכולים של האלים המצריים – ולאחר שהוא ניצח את הרוע בתקופתו הוא נכלא – כשהוא משתחרר מקברו הארצי, הוא יוצא למסע למען הצדק בדרכו הייחודית כנגד העולם המודרני.

בלאק אדם לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Black Adam – 2022

הביקורת שלי

אל הסרט בלאק אדם חיכיתי הרבה שיצא, שמחתי לשמוע שהשחקן אחד האהובים עלי – דווין ג’ונסון מצטרף אל אחד היקומים הקולנועיים של הקומיקס, כי זה ממש מתאים לו. וכשראיתי בפעם הראשונה את הטריילרים של הסרט ממש התרגשתי לקראתו. הפעם השנייה שממש התרגשתי היה כשגיליתי להפתעתי שהיום הוא יום הקולנוע וסרטים בקולנוע הם בעשרה שקלים בלבד, אז היה לי ברור שאני הולך לצפות בו בקולנוע. מה חבל שהמון בני נוער וילדים גם הלכו לצפות בו (מה שכמובן היה צפוי) אבל ממש התאכזבתי מהקהל הצעיר שהתנהג בצורה לא מתורבתת, עם המון קללות ומחיאות כפיים במקומות לא מתאימים ומזל לפחות שבאתי מספיק מוקדם ויכולתי לבחור מקום באמצע שם הצלחתי איכשהו להתרכז קצת בסרט.
אז אמנם נשללה ממני ההנאה המלאה מהסרט בעקבות החוויה השלילית שלי מקהל הצופים הישראלי אבל ניחא, בכל זאת עשרה שקלים, אז נחמא פורתא בשבילי.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט בלאק אדם צריך להשוות לסרטים אחרים של חברת DC ובמיוחד בסרט שאהזאם! שהיה גם הוא סיפור באותו העולם עם אותו הרעיון ואפילו אותה מילת קסם, ועם הרבה נקודות קומיות.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט בלאק אדם הוא סרט פעולה גיבורי על כיפי ומלא מלא אקשן כבר מהשנייה הראשונה, רק תעשו לעצמכם טובה, אל תלכו אליו ביום הקולנוע.
ציון 8.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version