סרטים לצפייה ישירה

נזיר חסין אש

הסרט נזיר חסין אש הוא סרט פעולה קומדיה פנטזיה שמבוסס על חוברת קומיקס הוא מספר על בחור אמריקאי צעיר ופוחז שנפגש עם נזיר טיבטי לוחם שמוצא אותו בעקבות מסורת ארוכת שנים על בחור צעיר שיהפוך להיות לוחם אמיץ וישמור על מגילת סתרים מפניהם של הנאצים שרוצים להשיג שליטה במגילה כדי לשלוט בכל העולם.

נזיר חסין אש לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Bulletproof Monk – 2003

הביקורת שלי

את הסרט נזיר חסין אש ראיתי כמה פעמים, הוא אחד מהסרטים המגניבים האלו שאו שאתה אוהב אותם או שאתה ממש לא מתחבר אליהם ובמיוחד כי השחקן הראשי הוא שון וויליאם סקוט שמוצאים אותו בהרבה סרטי קומדיה גסים של שנות ה2000 ויש לו הומור מאוד ספציפי וגס – אז לא התחברתי אליו בכלל, אבל כאן בסרט הוא עדיין לא חף משטויות אבל לפחות הגסות שלו פחתה בהרבה.
הסרט מספר סיפור קלאסי על בחור צעיר שמקבל בעל כורחו משימה לשמור על העולם והוא יוצא למסע כדי ללמוד איך להיות טוב יותר ואיך להצליח להתמודד עם האתגרים שלו בחיים. בסרט הזה הטוויסט הוא הצד הקומי ביחד עם אומנות הלחימה של הנזירים הטיבטיים וזה ממש מגניב.
נקודה יפה נוספת היא החיבור בין תרבות המערב המהירה והנוצצת לתרבות המסורתית הטיבטים השקטה והרגועה.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט נזיר חסין אש אפשר להשוות לסרט כדורגל שאולין החמוד והמקסים שמספר גם הוא על שימוש באומנות הלחימה עתיקה כדי לשחק כדורגל. ויש בו גם צד קומי חמוד.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט נזיר חסין אש למרות כל השטויות ועם קצת גסויות, הוא שומר על סיפור חמוד וקליל ואווירה קומית טובה ביחד עם אומנויות לחימה.
ציון 6.

Exit mobile version