סרטים לצפייה ישירה

הוקוס פוקוס 2

הסרט הוקוס פוקוס 2 הוא סרט קומדיה דרמה פנטזיה לכל המשפחה של חברת דיסני שמספר את הסיפור של עיירה קטנה בארצות הברית שבה יש בית ישן שהפך לא מכבר למוזיאון של אחיות מכשפות למשפחת סנדרסון ואשר שתי נערות צעירות מחזירות בטעות את האחיות לחיים בימינו וצריכות להבין איך למנוע מהמכשפות הרעבות לילדים להמיט הרס על העולם.

הסרט הוא סרט המשך לסרט הוקוס פוקוס משנת 1993 והוא מתרחש 29 שנים בדיוק אחרי הסרט הקודם.
הוקוס פוקוס 2 לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Hocus Pocus 2 – 2022

הביקורת שלי

הסרט הוקוס פוקוס 2 מספר על האחיות סנדרסון המכשפות שחוזרות אחרי 29 שנים שבהן הם היו תקועות בכישוף רב עוצמה. גם הפעם שלוש המכשפות מחפשות ילדים קטנים כדי לשאוב מהם את כוח החיים שלהם כדי שהן תוכלנה להפר את הכישוף ולהשאר בעולם שלנו וצעירות לנצח. בת’ מידלר, שרה מישל פארקר וקאת’י נגי’מי עושות את זה שוב, ואמנם הן הזדקנו בשלושה עשורים וזה לא ממש כמו שהיה פעם אבל הן עדיין מפחידות ומגניבות כמו שהן היו, ויש הרבה פאנצ’ים מגנים בסרט ששייכים לימינו ולשינויים בשלושים השנים האחרונות.
סיפור עלילה מגניב, עם הרבה מטעמים לחג ליל כל הקדושים האמריקאי שנחגג ב31 באוקטובר שנקרא גם האלווין והסרט מספר בדיוק על היום הזה בשנה.
אחלה תפאורה ועם קריצות הומור, ובמיוחד כיף שראיתי את הסרט המקורי שוב כמה ימים לפני שצפיתי בסרט הנוכחי. זה דווקא עושה לסרטים טוב כשהם ביחד.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט הוקוס פוקוס 2 צריך להשוות לסרט הוקוס פוקוס המקורי משנת 1993 ולהגיד שהוא אמנם נופל ממנו ברמתו, וגם כבר לא מחדש את הרעיון אבל עדיין שלוש המכשפות אלו לא מי שהיית רוצה לפגוש בליל כל הקדושים האמריקאי.

הדירוג שלי

תהנו… כי הוקוס פוקוס 2 הוא נוסטלכי וכיפי ומתאים במיוחד לליל כל הקדושים בסוף חודש אוקטובר. אחלה כיף.
ציון 7.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version