סרטים לצפייה ישירה

האושפיזין

הסרט האושפיזין הוא סרט דרמה ישראלי שכתב שולי רנד ואשר הוא גם משחק בו את התפקיד הראשי הסרט מספר על זוג של חוזרים בתשובה שחיים בירושלים בתוך קהילה סגורה של ברסלבים והם נזקקים לאמונתם בתקופה של החגים של תשרי כשהם מבקשים שאלוהים יעזור להם בבקשותיהם. האמונה שלהם נבחנת כאשר שני חבר ותיק של הבעל נכנס לתמונה ומעורר כל מיני בעיות.

האושפיזין לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Ushpizin – 2004

הביקורת שלי

את הסרט האושפיזין אני רואה כבר פעם שלישית, בכל פעם שאני מגיע אל הסרט הזה אני צופה בו עם קבוצה אחרת של צופים וזה כשלעצמו חוויה מיוחדת. הפעם הגעתי אל הסרט במיוחד לכבוד חג הסוכות עם קבוצה של בני נוער שלא צפו בסרט הזה לפני והסיפור ממש מציג את החוויה של ההכנות לחג, עם בניית סוכה, עם קושי להשיג מצרכים ולחג ואת ארבעת המינים, והאתגרים של בני זוג דתיים שמבקשים את בקשותיהם בתפילה. הסרט גם מספר חוויה מאוד ישראלית של תקופת החגים ואת הדרך המיוחדת שבה אנשים נוהגים ומתנהגים זה בזה עם הרבה חום ואנושיות או להפך.
שולי רנד הוא יוצר בחסד, יש לו המון מוזיקה וסרטים והצגות שהוא הפיק, כתב, יצר, עשה, פעל ועוד, והוא קצת מספר בסרט הזה גם על חייו האישיים, שאגב משחקת לצידו מיכל מי שהייתה אשתו בחיים האמיתיים באותה התקופה. שניהם משחקים נהדר.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט האושפיזין מכיל בתוכו המון דברים טובים, החל מחוויה ישראלית מיוחדת, דרך החוויה של תקופת החגים, זוגיות, אמונה, התגברות על מכשולים ועוד.
ציון 8.

Exit mobile version