סרטים לצפייה ישירה

סמאריטן – שומרוני

הסרט סמאריטן – שומרוני הוא סרט פעולה דרמה גיבורי על לנוער בוגר של חברת אמזון שמספר על ילד צעיר שגר עם אמו שהיא אם חד הורית ברובע מגורים ברמה סוציו אקונומית נמוכה, והוא מאוד אוהב את גיבור העל סמאריטן – שומרוני שנעלם עשרים שנה לפני אבל הוא מאמין שהגיבור שלו עדיין חי והוא לומד לגלות שגיבור העל האהוב עליו עשוי למעשה עדיין להיות בסביבה.

סמאריטן – שומרוני לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Samaritan – 2022

הביקורת שלי

את הסרט סמאריטן – שומרוני רציתי לראות ברגע שגיליתי שהוא עומד לצאת לפני כמה חודשים, קודם כל אחלה סיפור על גיבור על שרוצה לברוח מהתפקיד שלו ומתחבא לו ושומר על פרופיל נמוך, ודבר שני סילבסטר סטאלון שאני מאוד אוהב חוזר בסרט גיבורי על – אז היה לי ברור שאצפה בו. אבל האמת שחיכיתי קצת כי לא רציתי להתבאס, אז חיכיתי לאתר IMDB כדי לראות איזה דירוג הוא יקבל. ולמרות שהוא קיבל פחות מ6 שזה הדירוג מינימום שלי לצפייה בסרטים בדרך כלל, החלטתי לצפות בו.
אז הסרט מתחיל טוב, ויש בו הרבה נגיעות קומיקסיות, אבל הדמות של סמאריטן היא לא ממש קומיקסית במלוא המובן של המילה, אלא יותר חצי אל כזה שנמצא בסביבה. דמותו המזדקנת של סמאריטן מגולמת מצוין בידי סטאלון ואילו דמותו של הילד המציק והמעצבן שהולך אחריו דווקא לא הייתה משהו לטעמי, הייתי שמח יותר לראות בתפקיד איזה ילד יותר חמוד ופחות נודניק, אבל מילא, הוא עשה את שלו בסרט.
הסרט לא ‘זוהר’ כמו סרטי מארוול וגם לא אפל כמו DC אלא יותר משהו באמצע, יותר מזכיר את סרטי הפעולה של שנות ה80′-90′, אבל זה הגיוני כי סטאלון שם, לא?

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט סמאריטן – שומרוני צריך להשוות לסרט הקומיקס הנוסף של סטאלון השופט דרד משנת 1995 (Judge Dredd) שבו הוא מגלם דמות קומיקס בעולם עתידני וגם שם הוא מרגיש כזה אפל.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט סמאריטן – שומרוני הוא סרט פעולה דרמה גיבורי על עשוי טוב, בלי הרבה נצנצים כמו סרטים אחרים בז’אנר אבל עם סיפור טוב ודמות מיוחדת.
ציון 7.

Exit mobile version