סרטים לצפייה ישירה

דרדוויל

הסרט דרדוויל הוא סרט פעולה מותחן גיבורי על של חברת מארוול עוד מלפני שהם הפכו לגדולים והתחילו את היקום הקולנועי של מארוול. הסרט מספר את הסיפור של מאט מורדוק שמגולם בידי בן אפלק שבתור ילד הוא הסתנוור מפסולת רעילה שפגעה בעיניים שלו אבל חיזקה את חושיו האחרים שנותרו. במהלך היום מאט הוא עורך דין שעוזר לנדכאים ובלילות הוא נלחם בפשע כגיבור-על בעל יכולות לחימה אקרובטיות.

דרדוויל לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Daredevil – 2003

הביקורת שלי

את הסרט דרדוויל ראיתי בשנה שהוא יצא בה, והוא תמיד נשאר לי בזכרון בתור אחד מסרטי גיבורי העל הראשונים שצפיתי בהם שלא היו באטמן או סופרמן. הסיפור שלו מסופר בצורה טובה מאוד והדמות שלו מאוד מוצלחת לדעתי, אבל הסרט נוצר בתקופה שבה מארוול עדיין לא היו בשיא שלהם, עדיין לא שלטו מספיק באיכויות טכנולוגיות כדי ליצור סרטי גיבורי על מעולים כמו ביקום הקולנועי של מארוול מהעשור האחרון ועל כן הוא בדרגה פחותה מהם. אבל בכל זאת בחרתי לצפות בו לקראת הופעתה של דמותו של דרדוויל בסדרה החדשה שי-האלק שאני כמובן מתכוון לצפות בה כשהיא תסתיים ואז לצפות בה ברצף כמו שאני נוהג ומעדיף לעשות.
אני חושב שאחד הדברים הטובים בסרט הוא הליהוק של השחקנים הגדולים, אם זה בן אפלק בדמותו של דרדוויל שלדעתי זה שילוב מצוין וטוב יותר מאשר אפלק בתור באטמן. וג’ניפר גארנר המופלאה בתפקיד המחשמל של אלקטרה (למרות שהסרט הנפרד של בשם אלקטרה לא מצליח להתרומם במיוחד), קולין פארל בתפקיד בולז-אי גם לא רע בכלל אבל הכי טוב הוא מייקל קלארק דאנקן הגדול ז”ל בתפקיד קינגפין.
אז יש סיפור טוב, יש ליהוק מעולה, יש דמויות טובות אבל חסר בעיקר טכנולוגיה מתקדמת מספיק כדי שהוא יהיה ברמה גבוהה יותר והאמת שאפילו יש בו את הטאצ’ המארוולי המאוחר יותר עם סטן לי מאחורי הקלעים, אבל זה עדיין מרגיש בוסרי קצת ביחס לMCU.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט דרדוויל אפשר להשוות לסרטי מארוול אחרים כשהMCU היה בחיתוליו, אבל יותר טוב יהיה להשוות לסדרה דרדוויל שעקבתי אחריה בשתי העונות הראשונות ואני חושב שצ’ארלי קוקס עושה עבודה מצויינת בתור דמותו של דרדוויל ומאפיל על בן אפלק בתפקיד אבל הסדרה קצת יותר איטית וכאילו פחות קולית ופונה לקהל מבוגר יותר.

הדירוג שלי

תהנו… כי יש בסרט דרדוויל המון דברים טובים וטעם של מארוול כשהיו בתחילת הדרך.
ציון 6.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version