סרטים לצפייה ישירה

רכבת הקליע

הסרט רכבת הקליע הוא סרט פעולה קומדיה מתח שמספר על פושע חסר מזל שנקרא על ידי המפעילה שלו להחליף גנב אחר בביצוע משימה שאמורה להיות קלה, עליו לעלות על רכבת הקליע המפורסמת ביפן, למצוא מזוודה מסומנת, לקחת אותה איתו ולרדת כעבור תחנה אחת בלבד, אבל הדברים לא מסתדרים כמו שהוא ציפה והוא מוצא את עצמו בקרב על החיים והמוות אל מול פושעים אכזריים.

רכבת הקליע לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Bullet Train – 2022

הביקורת שלי

על הסרט הזה שמעתי לא מזמן וחשבתי לצפות בו בגלל הסוגה שלו ובמיוחד בגלל השחקנים שבו. אני אישית לא אוהב כל כך לצפות בטריילרים לפני שאני צופה בסרטים כי הטריילרים מספקים לצופה הצצה אל תוך הסרט ולפעמים זה “גוזל” ממנו את ההנאה של הצפייה ה”נקייה” ולפעמים גם מגדיל את הציפיות וכידוע – כגודל הציפיות כך גודל האכזבות. אז הגעתי לסרט הזה כמעט “נקי” – רק חיכיתי לראות את הדירוג שלו באתר IMDB שמשם אני גוזר את הסרטים שאני רוצה לצפות בהם.
הסרט הוא סרט פעולה פשע קומדיה עם דרגת נונסנס גבוהה יחסית מה שמשאיר את הסיפור מאוד פתוח, הכוונה היא שגם הדברים הברורים ביותר במהלך הסרט לא בהכרח הולכים לקרות כי אלמנט הגורל משפיע על ההתרחשות. ולתוך זה מכניסים את בראד פיט בתור פושע חסר מזל שכל הזמן קורים לו דברים מוזרים למרות שהוא לא התכוון אליהם, וזורקים גם דמויות פסיכיות היתוליות מאוד דומיננטיות ומקבלים בליל של אקשן צרוף היטב, דיאלוגים ממולחים למשעי, והתרחשויות כמעט ללא הפסקה, מה שגורם לצופה להיות מאוד קשוב כדי לא לפספס דברים.
ליהוק שחקנים ראשיים מעולה וגם דמויות משניות מפתיעות, הרבה צילומי רכבות מרהיבות כמו שרק ביפן יודעים לעשות, ועם כל הקריצות הומור, והמון נונסנס נוצר סרט טוב ומהנה גם אם צופים בו בשעות הלילה המאוחרות.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט רכבת הקליע אפשר להשוות קצת לסרטים של הבמאי גיא ריצ’י המעולה שמביא סרטי פשע-פעולה קיצביים ועם המון תפניות אז זה דומה לאלו.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט רכבת הקליע הוא סרט מהיר, זורם, מצחיק, מרהיב ובעיקר מלא התרחשויות ביד הגורל.
ציון 8.

Exit mobile version