סרטים לצפייה ישירה

אהבה בשחקים

הסרט אהבה בשחקים הוא סרט פעולה דרמה ישן שמספר על חבורה של טייסים ההכי טובים והכי מוכשרים בצבא ארצות הברית שמגיעים אל בית הספר הקרבי לטייסת הטופ גאן המובחרת של הצי של ארצות הברית והם מתחרים כדי להיות הטובים ביותר בכיתה. אבל טייס צעיר נועז אחד לומד כמה דברים ממדריך אזרחי שלא מלמדים אותם בכיתה.

אהבה בשחקים לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Top Gun – 1986

הביקורת שלי

את הסרט אהבה בשחקים – טופ גאן לא הרשו לי לראות כשהייתי צעיר אבל בתור נער אני זוכר שצפיתי בו והחוויה הייתה מדהימה. הסרט מספר סיפור הצלחה של מצויינות מן המצויינות בתחום הטייס, על טייסי עילית שמתחרים על מקום ראשון כדי להוכיח מי הטוב ביותר אבל גם כדי לזכות להיות אלו שייבחרו כדי לצאת למשימות מיוחדות ראשונים. לאחרונה צפיתי בסרט שוב לפני שאני צופה בסרט החדש אהבה בשחקים מאווריק, ולדעתי זהו סרט שלא נס ליחו, זהו סרט שעומד כיום במבחן הזמן ומספק איזשהו רגש קמעי של הרבה אנשים להיות הטובים ביותר.
אני אוהב את הסרט הזה כי גם יש בו תמימות, מעין מקום נעים יותר, לפי עידן הסלולרי – לא שהיו מרשים לטייסים להשתמש בסלולרי כל הזמן, בטח היו שמים אותו בצד לפני שהם נכנסים לטייסת וכאלו. אבל גם החיבור של הדמויות, החברויות, הרומנטיקה, האיכות של החום האנושי הרגיש הרבה יותר עמוק וזה הוסיף נפח דרמתי מעולה לסרט.
אהבתי את טום קרוז בסרט הזה, למרות שהמשחק שלו לא מעולה במיוחד, אבל כן יש בו משהו מן התמימות שקצת חסרה לנו היום.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט אהבה בשחקים הוא סרט פעולה יפה וטוב שעומד במבחן הזמן ובמיוחד שווה לצפות בו לפני שצופים באהבה בשחקים: מאווריק.
ציון 7

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version