סרטים לצפייה ישירה

משמרת יום

הסרט משמרת יום הוא סרט פעולה קומדיה פנטזיה למבוגרים של חברת נטפליקס שמספר על אדם שהוא אבא חרוץ, שרוצה לספק חיים טובים לבתו בת ה-8. הוא עובד בעבודת ניקוי בריכות שנראית מאוד שגרתית מבחוץ אבל זה בעצם רק כיסוי למקור ההכנסה האמיתי שלו: צייד והרג של ערפדים. הוא מנסה בכל כוחו לשמור על איזון בין החיים הרגילים שלו לבין העבודה.

משמרת יום לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Day Shift – 2022

הביקורת שלי

על הסרט משמרת יום שמעתי לפני כמה זמן וזה מוזר כי נטפליקס בדרך כלל לא משחררים מידע על סרטים שלהם לפני. וכמובן שרציתי לראות כי גם סרט פעולה, גם ערפדים, גם ג’יימי פוקס שלאחרונה מופיע הרבה בסרטי פעולה וגם עוד פנים מוכרות כמו סקוט אדקינס שאני ממש אוהב ודייב פרנקו ועוד.
הסרט עצמו מספר על העולם שלנו בדור שלנו שבו חיים גם ערפדים, וזה דומה קצת ברעיון לסרטים של מלחמת האופל שאני אוהב אבל הוא הרבה פחות אפל בנראות שלו. כי ערפדים התקדמו טכנולוגית ויש להם יכולת ללכת גם באור לפרקי זמן קצרים, מה שהופך את בני האדם הציידים למשהו נדרש כדי לשמור על האנושות מפניהם של הערפדים. הסרט מתרחש במרחב של לוס אנג’לס – בעמק סן פרננדו המיושב בשכונות וילות. בסרט מופיעים כל מיני טיפוסים שחייהם מסובבים סביב צייד ערפדים, כמו סוחרים בשיניים, ציידים, מנקים, סוכנים כאלו ואחרים וזה ממש מגניב לחשוב על ההיתכנות של הדבר במיוחד במרחבים של ארצות הברית.
לסרט יש קצב טוב, הרבה סצנות מעולות של קרבות עם ערפדים, המון דם וברוטליות, ועלילה טובה עם נגיעות דרמה.
בקיצור אחלה שחקנים ואחלה סרט.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט משמרת יום אפשר להשוות לסרטים של מלחמת האופל ולהגיד שהוא מציג ערפדים באור אחר (תרתי משמע) והסרט יותר ברוטאלי ויותר מדמם. ואפשר גם להשוות לסרטים אחרים של ג’יימי פוקס כמו למשל פרוייקט פאוור שלו משנת 2020 שבו הוא משחק בסגנון דומה וגם היה טוב לדעתי.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט משמרת יום מביא סיפור טוב, עם אקשן טוב, ערפדים שרוצים להשתלט על העולם ושחקנים טובים.
ציון 7

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version