סרטים לצפייה ישירה

תור: אהבה ורעם

הסרט תור: אהבה ורעם הוא סרט פעולה הרפתקאות קומדיה גיבורי על ביקום הקולנועי של מארוול שמספר על דמותו של תור (שאני חושב שראוי יותר לקרוא לו ת’ור) אחרי קורות הסרט הקודם בסדרה של תור – תור: ראגנארוק. תור מגייס את עזרתם של ולקירי, קורג והאקסית שלו ג’יין פוסטר כדי להילחם ב’שוחט האלים’, שמתכוון להכחיד את כל האלים ביקום.

תור: אהבה ורעם הוא הסרט ה-29 ביקום הקולנועי של מארוול
תור: אהבה ורעם לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Thor: Love and Thunder – 2022

הביקורת שלי

את הסרט תור: אהבה ורעם היה ברור לי שאני הולך לראות בקולנוע, הרי אי אפשר לצפות בסרט עם כל כך הרבה תפאורה מרהיבה שלא על מסך ענק. אז לקח לי זמן להגיע אליו במיוחד בגלל תקופת הקיץ, אבל בסוף הזדמן לי להכנס בבוקר אחד באמצע החופש הגדול שבו להפתעתי לא היו יותר מידי אנשים באולם, אולי בגלל שרוב הילדים הולכים לסרטים צעירים יותר ואגב הסרט מוגבל בגיל ויש בו אכן כמה קטעים ממש גסים שמתאימים למבוגרים בלבד.
על הסרט עצמו אני רוצה להגיד במילה אחד – מגניב!
יש בסרט הזה המון צחוקים, הומור עצמי, קריצות לסרטי מארוול אחרים ובמיוחד התחלת חיבורים אדירים בין היקומים של מאוורל לא ממש כמו שהיה בספיידרמן ובד”ר סטריינג’ האחרונים אבל עדיין לא רע. הסרט הזה לוקח את עצמו מצד אחד ברצינות של דמותו של תור אבל מהצד השני ממש ממש לא ברצינות עם כל הצחוקים ואפילו קטעי פארודיה שיש בו. אבל הוא לא נוטש גם את הצד האפל ודמותו של גור (כריסטיאן בייל בביצוע מ-ש-ו-ב-ח-!) היא מעולה.
הקצב טוב, העלילה והסיפור טובים, יש גם המון מיתולוגיה כראוי לסרט על אל נורדי וגם הבדיחות טובות, ולטעמי הכי חשוב היה הרגש שהוסיפו עם החיבורים של ג’יין ותור ועם עוד המון קטעים רגשיים שהפכו את הסרט לטוב יותר שלא ישאר בצד הרדוד שלו.
אני אוהב את דמותו של תור.

בהשוואה לסרטים אחרים

צריך להשוות את הסרט תור: אהבה ורעם לסרטי תור האחרים ולהגיד שהוא בהחלט בין הטובים שבהם, אמנם חסר בו יותר קטעי פעולה לטעמי אבל הוא מפצה על כך בסיפור טוב ותפאורה ויזואלית מרהיבה.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט תור: אהבה ורעם הוא אחד הסרטים הכיפיים של הקיץ וגם מתברג אצלי גבוה בסרטי מארוול האחרים.
ציון 8.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version