סרטים לצפייה ישירה

המיניונים 2: עלייתו של גרו

הסרט המיניונים 2: עלייתו של גרו הוא סרט הרפתקאות קומדיה מצוייר לכל המשפחה שמספר את סיפורו של גרו בתור ילד בן 12 שרוצה להפוך להיות נבל העל הגדול ביותר בהיסטוריה. הסיפור עוקב אחרי חייו של גרו מיד אחרי שהמיניונים התחברו אליו ובתור נער צעיר הוא מחפש להצליח לעשות את הדבר האהוב עליו ובדרך עליו להתמודד עם אתגרים וקשיים בעזרת המיניונים.

המיניונים 2: עלייתו של גרו לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Minions: The Rise of Gru – 2022

הביקורת שלי

את הסרט המיניונים 2: עלייתו של גרו היה ברור לי שאני רוצה לראות, כבר כשיצא הסרט הראשון שצמח מתוך הרצון של הצופים לצפות בעוד מיניונים אחרי הסרטים של גנוב על הירח, והם היו ממש כיפיים ומצחיקים. מאז שיצא הסרט הראשון ראיתי אותו בעצמי יותר מפעם אחת והילדים ממש אוהבים לצפות בכל דבר שאפשר לשים עליו את היד ששייך למיניונים.
הסיפור מציג את חייו של גרו בתור נער צעיר בן 12 שמחפש להפוך להיות נבל על ולשם כך הוא מגיש מועמדות להצטרף לקבוצת הנבלים הראשית של תקופתו. הסיפור מוצג מנקודת המבט של גרו אבל שם של המיניונים שעושים צחוקים לאורך כל הסרט. הסרט מפגיש את גרו והמניונים עם כל מיני דמויות של נבלים ושל כל מיני דמויות שנפגוש בעתיד בסרט הראשון של המיניונים. בעצם הסרט הזה הוא כמו פריקוול, מקדים, לסרט הראשון של המיניונים ולסרטים של גנוב על הירח.
הסרט משלב צחוקים מעולים לילדים, לנוער ולמבוגרים, וחוץ מילדים קטנים שזה יכול קצת לפחיד אותם, הסרט ממש כיפי לכל המשפחה.
בקיצור, אחלה כיף!

בהשוואה לסרטים אחרים

צריך להשוות את הסרט המיניונים 2: עלייתו של גרו לסרטים האחרים של גנוב על הירח והמיניונים ולהגיד שהוא ממש טוב ולגמרי עומד ברמה של הסרטים הקודמים. וגם השטויות שבו לא מידי טפשיות.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט המיניונים 2: עלייתו של גרו הוא סרט קומדיה הרפתקאות מעולה ומצחיק שיעשה לכם טוב ובמיוחד אם צפיתם בסרטים האחרים.
ציון 7.

Exit mobile version