סרטים לצפייה ישירה

האיש האפור

הסרט האיש האפור הוא סרט פעולה מתח של חברת נטפליקס הוא מספר על סוכן סודי של הCIA בשם מספר 6 שמקבל משימה להפטר ממטרה שלו ובמקום זה הוא מסתבך ברשת שלמה של תככים ומזימות והוא חושף בטעות סודות אפלים של הסכונות. הוא נדרש לברוח ולהלחם על חייו כשסוכן עורק פסיכופת שם פרס על ראשו, ויוצא אחריו למצוד עולמי ושולח אחריו מתנקשים בינלאומיים.

האיש האפור לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: The Gray Man – 2022

הביקורת שלי

על הסרט האיש האפור שמעתי לא מזמן כמו שנטפליקס עושים שלא בחוכמה לדעתי שלא מפרסמים הרבה מראש את הסרטים שלהם. גם מבחינת הסיפור שלו וגם מבחינת השחקנים שבו הכנסתי אותו לרשימת הצפייה שלי. וכמובן אחרי שהוא כבר יצא וראיתי שהדירוג שלו באתר IMDB מספיק גבוה לטעם שלי, אז היה ברור לי שאצפה בו.
הסיפור מקפיץ את הצופה ממדינה למדינה שבכל מקום מתרחשים אירועים שעוקבים אחרי סוכן סודי של הCIA שמקבל משימה להוריד מטרה ותוך כדי המשימה שלו מגלה שלא בטוח שהמטרות שהוא מקבל הן לטובת המדינה כמו שהוא חשב מראש. הוא חושף סודות אפלים של הסוכנות ובורח ונלחם על חייו ועל חיי אחרים במרדף של סוכנים אחרים אחריו ובמיוחד של סוכן שערק והפך להיות מתנקש פסיכופת שמנסה לתפוס אותו בתמורה לתגמול.
הסרט הוא אחד מסרטי הפעולה היחידים של נטפליקס מהשנים האחרונות שאני חושב שהם באמת טובים, וכידוע נטפליקס מתהדרים בזוויות צילום לא מהוקצעות ומאוד תזזיתיות והפעם הם הורידו קצת את המינון של זה וזה מרגיש הרבה יותר איכותי לטעמי.
הליהוק המצוין של הסרט הזה מפגיש את ראיין גוסלינג עם כריס אוונס שאמנם קשה לי לראות אותו שבלא בדמותו של קפטן אמריקה אבל השפם שלו קצת עוזר. וראיין מגלם את דמותו המצויינת של סוכן הCIA וזה יושב עליו די טוב.
לא שמתי לב יותר מידי לפס הקול אבל זה דווקא אומר שהוא התחבר טוב לעלילה המצויינת של תככים, מרדפים, מלא פיצוצים ויריות והמון המון אקשן טוב.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט האיש האפור צריך להשוות לסרט פעולה אחר של נטפליקס מחתרת השישה שהיה יכול להיות באותה הרמה אבל היו בו את כל הבעיות הרגילות של צילום, חומר ויזואלי לא תפור טוב ולמרות הליהוק הטוב שלו לדעתי הוא לא טוב. ואפשר גם להשוות לסרטים של ג’ק ריצ’ר או טיילר ריק של נטפליקס שגם הוא היה טוב.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט האיש האפור הוא סרט פעולה חזק עם הרבה אקשן, שחקנים מצויינים ועלילה טובה.
ציון 7.

Exit mobile version