סרטים לצפייה ישירה

להתעלות

הסרט להתעלות הוא דרמת ספורט ביוגרפית של חברת דיסני+ שמבוסס על סיפור אמיתי על החיים של שחקן הכדורסל יאניס אנטטוקומפו שנולד ביוון למשפחת מהגרים מניגריה וביחד עם המשפחה שלו עברו דרך חתחתים שגידלו את שלישיית האחים הראשונה בתולדות ליגת הכדורסל האמריקאית שהפכו כולם לאלופי ה-NBA.

להתעלות לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Rise – 2022

הביקורת שלי

אל הסרט להתעלות הגעתי במקרה כי חיפשתי את הסרט השני של המיניונים עלייתו של גרו ובאנגלית הוא הפנה אותי לסרט להתעלות במקום. אני אוהב מידי פעם לצפות בדרמות ספורט טובות, ובמיוחד כאלו המבוססות על סיפור חיים אמיתי, כי באלו אתה תמיד מוצא דברים נפלאים ומרגשים על הקשיים של אנשים אמיתיים שחוו והתגברו והתבגרו והפכו להיות מי שהם היום. הסרט הזה מפגיש את הצופה עם חייו של שחקן הNBA יאניס אנטטוקומפו שעוד לפני לידתו הוריו הפכו פליטים מניגריה והיגרו בצורה לא חוקית לאירופה שם נדרשו להתחבא מהרשויות ובאותו הזמן לנסות ולכלכל את משפחתם. עד שיום אחד הבנים הבוגרים מתחילים לשחק כדורסל והמשפחה נקרעת בין לנסות ולהשאר בסתר כדי שלא יגורשו מיוון לבין הרצון לתת לבנים אפשרות לנסות ולהגשים את עצמם ואת החלומות שלהם.
עם סיפור מרתק ומרגש שמאוד מחובר לעולם של ימינו, שחקנים מצויינים, והרבה כדורסל הסרט הזה הוא מצוין.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט להתעלות אפשר להשוות לסרטי כדורסל אחרים כמו למשל השיחוק שגם יצא השנה (Hustle) עם אדם סנדלר שמספר על מגלה כשרונות בכדורסל שמגיע לאירופה ומוצא שחקן לא מוכר ומביא אותו לדראפט של הNBA.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט להתעלות הוא דרמת ספורט משובחת עם סיפור אנושי ומרגש ועם הרבה כדורסל.
ציון 8.

Exit mobile version