סרטים לצפייה ישירה

ג’רי ומארג’ מרוויחים בגדול

הסרט ג’רי ומארג’ מרוויחים בגדול הוא סרט דרמה קומדיה ביוגרפי שמבוסס על סיפור אמיתי על חייהם של זוג פנסיונרים בשמות ג’רי ומארג’ סלבי, שחיכו שנים להגיע לגיל פרישה וג’רי משתמש ביכולת המתמטית הגבוהה שלו ומוצא סדק במערכת הלוטו שבזכותה הם זוכים בלוטו ומשתמשים בכסף כדי להחיות את העיירה הקטנה שלהם.

ג’רי ומארג’ מרוויחים בגדול לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Jerry & Marge Go Large – 2022

הביקורת שלי

על הסרט ג’רי ומארג’ מרוויחים בגדול שמעתי בקובצת קולנוע בפייסבוק שאני חבר בה והסיפור שלהם ממש משך אותי, כמו חלום שיש לרבים לזכות בלוטו במספיק כסף כדי לחיות איך שרוצים, אז ככה גם הזוג הנחמד ג’רי ומארג’ סלבי שמצאו ‘לופהול’ באחת ממערכות הלוטו האמריקאיות הקטנות וניצלו את הסדק במערכת כדי להכפיל את ההשקעות שלהם וביחד גררו איתם גם את אנשי העיירה שלהם.
זהו סיפור מתוק, מרגש ומאוד אנושי שמציג סיפור משפחתי וקהילתי ומנגד גם מציג את כל מיני מערכות שונות באמריקה ואנשים שרוצים לנצל את המערכת לרעה.
הסרט הזה הוא שכיית חמדה בעולם המודרני של ימינו, והוא מביא איתו איכויות משחק מרגשות, מלאות בחן ועם המון רבדים נוספים כמו הומור, כבוד הבריות, נעימות, שפת דיבור חמה ואנושית והוא פשוט תענוג לצפייה.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט ג’רי ומארג’ מרוויחים בגדול אפשר להשוות לסרט מלכות הקופונים משנת 2021 (Queenpins) שראיתי לאחרונה שגם הוא מבוסס על סיפור אמיתי של זוג נשים בורגניות שמצליחות למצוא ‘לופהול’ במערכת של קופונים ומרוויחות מזה המון שגם הוא קומדיה דרמה חמוד.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט ג’רי ומארג’ מרוויחים בגדול הוא סרט עם המון חום אנושי וסיפור גדול מהחיים.
ציון 8.

Exit mobile version