סרטים לצפייה ישירה

אקדמיית המטרייה

אקדמיית המטרייה היא סדרת פעולה הרפתקאות גיבורי על בת שלוש עונות של חברת נטפליקס שמספרת על משפחה של גיבורי על שהחלו בתור ילדים שגדלו בפנימייה פרטית ולכל אחד מהם כוחות מיוחדים משלו. הסדרה מתארת את קורותיהם של החבורה לאורך תקופות שונות שבכל אחת מהן הם נדרשים לעמוד כנגד אפוקליפסה מתקרבת ולהציל את העולם.

אקדמיית המטרייה לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: The Umbrella Academy – 2019-2022

הביקורת שלי

הסדרה אקדמיית המטרייה היא סדרה בת שלוש עונות שמספרת על קבוצה של מבוגרים שגדלו יחד בפנימייה יוקרתית פרטית אצל “אבא” שלהם שהביא אותם בתור תינוקות לגדל אותם וללמד אותם להשתמש כל אחד בכוחות העל שלו. החבורה מתאספת בעונה הראשונה כל אחד ממקומו חזרה אל הבית שבו הם גדלו מכיון ש”אבא” שלהם הרג את עצמו והם מגלים טפח אחר טפח כל מיני דברים מוזרים מהעבר שלהם ומהעתיד של העולם שעומד לפני התרחשות אפוקליפטית.
העונה הראשונה עוקבת אחרי המפגש המחודש של הדמויות והכרה של הצופה עם הכוחות שלהם, בעונה השנייה החבורה נאלצת להתמודד עם אפוקליפסיה שנוצרה בטעות במארג הזמן ובעונה השלישית והאחרונה הם נדרשים לעמוד אל מול קץ היקום.
היה תענוג לצפות בסדרה המופלאה הזו ולאט להתחבר לדמויות ולהכיר רבדים עמוקים יותר בהן, והליהוק המעולה של השחקנים עזר מאוד להתחבר לדמויות השונות ולקורות חייהם. היה חסר לי קצת יותר אקשן ולראות את הכוחות של הדמויות בעונה הראשונה אבל לאט עם חשיפת הרבדים של הדמויות מתגלים ומוצגים גם הכוחות שלהם בצורה מצויינת.
בתור חובב סרטי פעולה הרפתקאות ומדע בדיוני עם גיבורי על, הסדרה הזו הייתה תענוג.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסדרה אקדמיית המטרייה צריך להשוות לסדרות גיבורי על אחרות כמו למשל הסדרות של DC ומארוול ולהגיד שבתור סדרה שעומדת בפני עצמה היא ברמה מאוד גבוהה ומרגישה הרבה יותר מהימנה מרוב הסדרות של גיבורי העל.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסדרה אקדמיית המטרייה היא סדרה מעולה, עם קצב טוב, סיפור טוב והיא מתאימה לקהל בוגר יותר.
ציון 8

Exit mobile version