סרטים לצפייה ישירה

הספר של בובה פט

הסדרה הספר של בובה פט היא סדרת פעולה הרפתקאות מדע בדיוני של חברת דיסני מסדרת מלחמת הכוכבים והיא ספין אוף לסדרה של המנדלוריאן, הסדרה מספרת על צייד ראשים בשם בובה פט שאליו מצטרפת שכירת חרב בשם פנק שאנד שביחד מנווטים בעולם התחתון של כוכב לכת ביקום של מלחמת הכוכבים כשהם חוזרים לטאטויין כדי לתבוע את הכסא של ג’אבה האט ברון הפשע המקומי.

הספר של בובה פט לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: The Book of Boba Fett – 2021

הביקורת שלי

הספר של בובה פט הוא סדרה בת 7 פרקים בעונה הראשונה שלה שמספר על דמותו של בובה פט שהיה צייד ראשים בין גלקטי ואשר עובר מסע גילוי עצמי שבו הוא מחליט לקחת תחת חסותו עיירה שלמה בתור ברון הפשע המקומי. הסדרה מביאה את הצופה חזרה אל היקום של מלחמת הכוכבים אחלה סדרה שמציגה לנו דמויות חדשות בסיפור של המנדלוריאן והג’דיי הצעיר שהתלווה אליו במסעותיו בסדרה של המנדלוריאן. הסיפור של בובה פט הוא סיפור הרפתקאות מצויין, והוא בעצם אופרת חלל מלאה בכל טוב, עם פסקול שמתאים את עצמו למלחמת הכוכבים, עם תפאורה מעולה, עם המון דמויות מרהיבות ומיוחדות, עם מפלצות = חייזרים המיטב סרטי לוקאס פילם ועם קריצות הומור, קטעי דרמה, והתפתחות עמוקה יותר של הדמויות המוכרות מהסדרה של המנדלוריאן.

בהשוואה לסרטים אחרים

צריך להשוות את הספר של בובה פט לסדרה של המנדלוריאן ולהגיד שאמנם היא פחות טובה ממנה אבל היא עדיין אופרת חלל טובה ומהנה למי שאוהב את מלחמת הכוכבים.

הדירוג שלי

תהנו… כי הספר של בובה פט מספר סיפור טוב שממשיך את העלילה מקו העלילה של המנדלוריאן ומלא בכל טוב.
ציון 7

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version