סרטים לצפייה ישירה

משקלו הבלתי נסבל של כשרון ענק

הסרט משקלו הבלתי נסבל של כשרון ענק הוא סרט פעולה הרפתקאות קומדיה למבוגרים שמספר על ניקולס קייג’ השחקן שמוצא את עצמו במקום לא טוב מבחינת הקריירה שלו והוא מקבל על עצמו עבודה לטוס לאחוזה של ברון פשע שהזמין אותו במיוחד כי הוא מעריץ שלו ובניהם נרקמת חברות מוזרה שלוקחת את ניקולס קייג’ אל דמות הגיבור מחדש שעומדת בין הפושעים לCIA ונדרשת להצלת בת של פוליטיקאי מקומי.

משקלו הבלתי נסבל של כשרון ענק לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: The Unbearable Weight of Massive Talent – 2022

הביקורת שלי

על הסרט משקלו הבלתי נסבל של כשרון ענק שמעתי לפני כמה חודשים וממש קיוויתי שהוא יצא לפועל ויביא חזרה את ניקולס קייג’ למקומו הראוי – לטעמי. אני זוכר את סרטי הפעולה המעולים והמשובחים של שנות ה90′ ותחילת שנות ה2000 שבהם קייג’ היה אחד השחקנים המבוקשים בעמדת הגיבור בסרטי פעולה וזו הייתה חוויה לצפות בסרטים איתו. והסרט הזה מדבר בדיוק על הנושא של חזרתו של ניקולס קייג’ לאחר שנים של חוסר זוהר בתפקידים שהוא לקח על עצמו רק בשם העבודה או המשחק.
הסרט המפתיע הזה ממש מתפיע לטובה ויוצר חיבור מיוחד בין קייג’ לדמותו בסרט ולסובבים אותו, והוא גם קצת נוגע במקום שבו אנשים רגילים עומדים, משפחה, קריירה, דעיכה והתבגרות וזה גם קצת נוגע ללב.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט משקלו הבלתי נסבל של כשרון ענק אני לא ממש יכול להשוות למשהו אחר דומה כי לא ראיתי משהו אחר דומה, אולי קצת בסרט אחרון גיבורי הפעולה (Last Action Hero) משנת 1993 של שוורצנגר שבו הוא מגלם בסרט אקשן קומדיה דמות מסרט שמגיעה לעולם האמיתי ויש כמה נקודות דמיון בין הסרטים.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט משקלו הבלתי נסבל של כשרון ענק הוא סרט כיפי, מלא אקשן, עם נגיעות הומור בוגר (בלי גסויות) ומחזיר את ניקולס קייג’ לבמה.
ציון 7

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version