סרטים לצפייה ישירה

ספיידרמן: אין דרך הביתה

הסרט ספיידרמן: אין דרך הביתה הוא סרט פעולה הרפתקאות גיבורי על ביקום הקולנועי של מארוול שמספר על המשך הסיפור של ספיידרמן כשזהותו של ספיידרמן נחשפת, פיטר מבקש עזרה מדוקטור סטריינג’. כאשר לחש לשינוי העבר משתבש, אויבים מסוכנים מעולמות אחרים מתחילים להופיע, מה שמאלץ את פיטר לגלות מה זה באמת אומר להיות ספיידרמן.

זהו הסרט ה27 ביקום הקולנועי של מארוול.
ספיידרמן: אין דרך הביתה לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Spider-Man: No Way Home – 2021

הביקורת שלי

אל הסרט ספיידרמן: אין דרך הביתה חיכתי הרבה זמן שהוא יצא, כי ממש כבר רציתי לראות מה קורה בעולם של מארוול אחרי סיום השלב הרביעי של היקום שלהם עם הסרט הנוקמים: סוף המשחק. את הסרט הזה ממש חובה לראות בקולנוע כי יש בו כל כך הרבה איכויות שממש יכולות להתפספס במסך הקטן. הסרט מציג את הקורות של ספיידרמן אחרי הסרט הקודם ופיטר צריך להתמודד עם המון המון דברים שנופלים על הכתפיים הצרות שלו. פיטר פונה אל ד”ר סטריינג’ כדי שיעזור לו לצאת מהתסבוכת בה הוא נמצא אבל כהרגלו של פיטר זה מתפקשש לו והוא משחרר לעולם שלנו המון צרות מיקומים מקבילים.
בסרט המדהים הזה יש חיבור אדיר ונפלא להמון סרטי מארוול ישנים יותר שבגאונות יוצאת דופן מתחברים לעולם החדש של מארוול וזה אחד הדברים האדירים שנוצרו. זה פשוט מחבר לי את הילדות להיום וזה כיף בכל כך הרבה מובנים. תענוג.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט ספיידרמן: אין דרך הביתה צריך להשוות לסרטי ספיידרמן האחרים ולהגיד שהוא פשוט עולה על כולם עד היום, ואפילו להגיד שממש כדאי לצפות בכל הסרטים הישנים קודם. ואם משווים לסרטי מארוול אחרים אז הוא מבחינתי בין הטובים ביותר.

הדירוג שלי

תהנו מלא… כי הסרט ספיידרמן: אין דרך הביתה הוא אחד הסרטים המעולים שראיתי.
ציון 9.

Exit mobile version