סרטים לצפייה ישירה

מון נייט

הסדרה מון נייט היא סדרת פעולה הרפתקאות פנטזיה גיבורי על ביקום של מארוול והיא מספרת על אדם בשם סטיבן גרנט שהוא עובד זוטר במוזיאון עד שהוא מגלה שהוא קיבל כוחות על מאל הירח המצרי. במהרה הוא מגלה שהכוחות החדשים הללו יכולים להיות גם ברכה וגם קללה לחייו הבעייתיים ממילא והוא נתקל בתסבוכת רצינית כשכוחות נוספים נכנסים לתמונה.

מון נייט לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Moon Knight – 2022

הביקורת שלי

הסדרה מון נייט היא סדרת פעולה הרפתקאות שמבוססת על הקומיקס מון נייט של חברת מארוול. הסיפור של מון נייט – אביר הירח – מתחיל בתור אדם פשוט מן השורה שהוא מרגיש שיש כל מיני דברים לא ברורים שקורים לו בלילה ויש לו חלומות מוזרים, עד כדי כך שהוא צריך לאזוק את עצמו בלילה כדי לשמור על שפיותו. דמותו של מון נייט היא שמותו של אדם שקיבל כוחות על מאל הירח המצרי העתיק שמשתמש בו כאווטר לעשות פעולות בעולם שלנו ולהשפיע על זרימת הזמן בסדר הנכון.
הסדרה של מון נייט היא אחת מהסדרות של מארוול שיצאו בשנים האחרונות אבל היא לא ממש שייכת ליקום הקולנועי של מארוול ולכן היא לא בדיוק ספין אוף של הMCU אבל בגדול היא מספרת סיפור מעניין עם הרבה אלים מצריים ומשחק מעולה של השחקן אוסקר אייזק. וגם יש בה בינתיים רק 6 פרקים, אז למה לא!?

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסדרה של מון נייט צריך לשים בהשוואה לסדרות האחרות של מארוול ולהגיד שהיא ממש לא מתקרבת לרמה של הסדרות של וונדהוויז’ון ושל לוקי שהן ממש מעולות אבל היא די נחמדה ולטעמי יותר טובה מהסדרה של חייל החורף, אז דווקא מגניב.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסדרה מון נייט נותנת סיפור עלילה לא רע, ויכולת משחק מעולה של השחקנים והכל בתפאורה של גיבורי על.
ציון 7.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version