סרטים לצפייה ישירה

לא רעים בכלל

הסרט לא רעים בכלל הוא סרט הרפתקאות קומדיה מצוייר של דרימוורקס לכל המשפחה שמספר על חבורה של כמה חיות עברייניות שכולם מפחדים מהם וקוראים להם החבר’ה הרעים. ראש הכנופיה הוא זאב מרושע וכל אחד מחברי הכנופייה יש לו יכולות משהו שביחד הם מומחים לפשע. החיות רוצות לתקן את דרכן ומנסות להפוך לטובות, אבל זה קשה ויש כמה תוצאות הרות אסון לאורך הדרך.

לא רעים בכלל לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: The Bad Guys – 2022

הביקורת שלי

על הסרט לא רעים בכלל שמעתי לפני כמה זמן וגם ראיתי טריילר, וזה משהו שאני בדרך כלל לא עושה כי בטריילרים יש הרבה פעמים ספויילרים לסרט וחוץ מזה שמגלים לצופה דברים מהסרט גם לפעמים נותנים לו יותר מידי פרטים וזה יכול אפילו להרוס את הסרט. אבל בסרטים מצויירים פחות אכפת לי. אז הפעם צפיתי בסרט עם הילדים הגדולים שלנו וזו הייתה חוויה לצפות בסרט שכזה ביחד עם הילדים ולשמוע ממה הם מתרגשים ומה מלהיב אותם.
הסרט מלווה במלא אקשן ובסיפור עם מוסר השכל, ויש בו הרבה רעיונות ומחשבות על מה זה בעצם להיות רע ומה זה להיות טוב וזה מעורר הרבה חומר למחשבה אצל ילדים. הסרט גם מלא בצחוקים ובדיחות על סרטי פשע אחרים שמכוונים לקהל מבוגר יותר שמכיר את סרטי הפשע האחרים, אבל לילדים זה לא בדיוק משנה.
אחלה ליהוק של סאם רוקוול בתור הזאב ושל זאזי ביטס המעולה בתור השועלה.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט לא רעים בכלל אפשר להשוות קצת לסיפור של זוטרופוליס של דיסני משנת 2016 (Zootropolis) שמספר על ארנבת צעירה שרוצה להפוך להיות שוטרת בעיר הגדולה. ויש ביניהם כמה קווי דמיון אם כי הם משני עברי המתרס של החוק. ויש גם כמה נקודות להשוואה לסרט לשיר של יוניברסל שגם הוא משנת 2016 (Sing) עם הקטע של מרדפי המכוניות וגם קצת של השירה.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט לא רעים בכלל הוא סרט כיפי, מלא באקשן, עם סיפור טוב, ועם מוסר השכל שמתאים לכל המשפחה.
ציון 8.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version