סרטים לצפייה ישירה

אנצ’רטד

הסרט אנצ’רטד הוא סרט פעולה הרפתקאות קומדיה שמספר על בחור צעיר בשם נתן דרייק שגר בעיר הגדולה ניו יורק ויש לו הרבה חוכמת רחוב שהוא משתמש בה כדי להשיג כל מיני דברים לעצמו. הוא מגויס על ידי צייד אוצרות מנוסה בשם ויקטור “סאלי” סאליבן שצריך את עזרתו בחיפוש אחרי אוצר אבוד של מגלן חוקר היבשות שאבד לפני 500 שנה.

אנצ’רטד לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Uncharted – 2022

הביקורת שלי

את הסרט אנצ’רטד היה ברור לי שאני הולך לראות כי קודם כל מארק וולברג ואחרי זה גם טום הולנד. זהו סרט פעולה הרפתקאות בניחוח אינדיאנה ג’ונס ואוצר לאומי שמספר על בחור צעיר שיוצא לחפש את עצמו ואת אחיו במסע למציאת אוצר אבוד קדום. הסרט מלווה בהמון קריצות הומור, לעיתים מרגישות קצת מאולצות, בין וולברג להולנד, אבל זה חמוד. ויש בסרט גם המון קטעי פענוח חידות שמושך את הצופה להרכיב פאזל שלם של מציאת אוצר וזה הופך את הצופה קצת כאילו גם הוא חלק מהחיפוש.
ליהוק השחקנים המשניים בסרט הוא מצויין, גם של דמויות הנבל, של העוזרים שלו ועוד. יש בסרט הרבה נופים של מקומות שונים בעולם, ויש בו הרבה חידות, ועל הדרך גם קצת רומנטיקה ועוד מלא דברים טובים.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט אנצ’רטד אפשר להשוות לסרטי אינדיאנה ג’ונס (Indiana Jones) הנפלאים (לפחות הראשונים שבהם) עם האריסון פורד האדיר, שהיו הרבה יותר רציניים ועם פחות שטויות, ואפשר להשוות גם לסרטי אוצר לאומי (National Treasure) הכיפיים עם ניקולס קייג’ שהתפקיד שם תפור עליו, שבהם היה מלא חידות ולהגיד שהסרט הזה אמנם לא מתקרב לגדולים הללו אבל הוא כמו מעין גרסה צעירה שלהם, וזה חמוד.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט אנצ’רטד הוא סרט הרפקתאות כיפי, חמוד עם הומור מגניב ומסע חיפוש אוצרות עתיקים.
ציון 7.

Exit mobile version