סרטים לצפייה ישירה

באטמן

הסרט באטמן הוא סרט גיבורי על פעולה דרמה פשע שמספר את הסיפור של באטמן מהקומיקס של חברת DC ועושה לו חידוש לסרטים ולדמויות מסדרת הסרטים משנות ה80-90′. הסרט מציג מחדש את הנבל איש החידות, רוצח סדרתי סדיסט, שמתחיל לרצוח דמויות מפתח פוליטיות בעיר גות’הם, ובאטמן נאלץ לחקור את השחיתות הנסתרת של העיר ולפקפק במעורבות משפחתו בפוליטיקה.

באטמן לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: The Batman – 2022

הביקורת שלי

את הסרט באטמן היה ברור לי שאני רואה וחיכיתי לו שיצא כבר ולמרות אורכו זה לא הרתיע אותי לרצות להשקיע את הזמן בצפייה. בתור חובב סרטי גיבורי על ובמיוחד את הסרטים של באטמן שראיתי בתור נער, וכמובן את כל ההמשכים שלהם שיצאו בעשורים האחרונים היה לי רצון עז לראות מה יעשו עם הבאטמן החדש. אז…
החוויה שלי מהצפייה הייתה טובה, הדמויות המעולות של הקומיקס היו טובות, פס הקול היה טוב, התפאורה טובה והסיפור מוצלח, אבל…
היה חסר לי קצת יותר נשמה והרבה יותר אקשן, הרגיש לי שהדמות של באטמן מאוד חד מימדית, ובמיוחד בתור ברוס וויין. וגם הדמויות האחרות היו חלשות ביחס לסרטים של נולאן של האביר האפל. פשוט היה חסר לי את בייל, קיין, לדג’ר, אולדמן, אקהרט, פרימן, הארדי ועוד…

בהשוואה לסרטים אחרים

אם משווים את הסרט של באטמן לסרטים אחרים שלו אז הוא אמנם טוב יותר מהדמות של באטמן בסרטים האחרונים של ליגת הצדק והוא גם אולי טוב יותר מהסרטים של שנות ה80-90′ אבל לדעתי הוא לא מתקרב לרמה של טרילוגיית האביר האפל. מאוד מזכיר את הסרט ונדטה משנת 2005 (V for Vendetta) שגם הוא של DC שהיה אחד מסרטי ה-FTS הגדולים שנעשו אי פעם, וגם בו יש יותר דרמה מאשר אקשן ודמותו המסתורית של V היא כמו באטמן.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט באטמן הוא סרט גיבורי על טוב, מתאים יותר לעולם המודרני, עם פחות צעצועים. אבל חסר בו את מימד הקומיקס שאני אהבתי.
ציון 8

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version